نسخه چاپی

مبارزه بافساد امر مستمر و پیگیرانه است/قدردان تاییدات رهبری هستیم

عکس خبري -مبارزه بافساد امر مستمر و پيگيرانه است/قدردان تاييدات رهبري هستيم

رئیس قوه قضاییه گفت: همه بخش‌های قوه قضاییه باید در تحول نقش آفرینی كنند تا جریان تحول برای مردم ملموس شود و مردم، مسئولان و همكاران در قوه قضاییه احساس كنند كه تحول در حال ایجاد است.

به گزارش نما ،آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در ارتباط تصویری با رئیس و مسئولان عالی قضائی و همچنین رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور ایراد شد، با یادآوری موضوع تحول، اظهار کرد: همه بخش‌های قوه قضائیه باید در تحول نقش آفرینی کنند تا جریان تحول برای مردم ملموس شود و مردم، مسئولان و همکاران در قوه قضائیه احساس کنند که تحول در حال ایجاد است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در رابطه با رویکرد مبارزه با فساد در قوه قضائیه گفت: مسئله مبارزه با فساد امری مقطعی نیست؛ بلکه امری مستمر است که به صورت پیگیر دنبال می‌شود.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: دادسراها و شعبی که پرونده‌های اقتصادی را رسیدگی می‌کنند و دادگاه‌هایی که در امر مبارزه با فساد اقتصادی، پرونده‌هایی را مورد رسیدگی قرار می‌دهند، با قوت باید کار خودشان را ادامه دهند و بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، حق و عدالت، محور کار آن‌ها در تصمیم سازی و تصمیم گیری و پیگیری و اقدام باشد.
مهر

۱۳۹۹/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...