نسخه چاپی

بهترین دروازه‌بان دنیا از نظر اسطوره میلان

عکس خبري -بهترين دروازه‌بان دنيا از نظر اسطوره ميلان

پائولو مالدینی مدیر فنی باشگاه آث میلان از جان‌لوئیجی دوناروما سنگربان این تیم به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا یاد كرد و خواهان حفظ او در میلان شد.

به گزارش نما، پائولو مالدینی مدیر فنی باشگاه آث میلان از جان‌لوئیجی دوناروما سنگربان این تیم به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا یاد کرد و گفت خواهان ماندگار شدن او در روسونری است.


دوناروما از زمانی که در سال 2015 در شانزده سالگی به میلان پیوست تا کنون خود را به عنوان سنگربان شماره یک بی‌منازع این تیم تبدیل کرده ولی اخیرا آینده او با شایعاتی مواجه بوده است. گفته می‌شود باشگاه‌های بزرگی مثل رئال مادرید، پاری سن ژرمن و چلسی خواهان جذب این دروازه‌بان ایتالیایی هستند. شایعاتی که مالدینی را نگران کرده و به واکنش مجبور کرده است.

مالدینی اسطوره میلان که در حال حاضر مدیریت فنی آن را به عهده دارد در این باره گفت:" بدون شک وظیفه میلان این است که بازیکنی مهمی مثل دوناروما را حفظ کند. او الان نماد باشگاه است. بازیکنی که در آکادمی ما پرورش پیدا کرده و به نظر من در حال حاضر بهترین دروازه‌بان دنیا است".

دوناروما آخرین باری که رسما درباره آینده‌اش در میلان اظهارنظر کرده بود سعی داشت با اشاره به علاقه و رابطه‌ ویژه‌اش با میلان این شایعات را کمرنگ کند. او در ماه مارس گفته بود:" پیراهن روسونری برای من خیلی ارزش دارد چون من اینجا بزرگ شده‌ام. من همیشه میلانی بوده‌ام و برای پیراهن این باشگاه با جان و دل تلاش می‌کنم".
منبع: ورزش سه

۱۳۹۹/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...