نسخه چاپی

واكنش زیدان به حركت جالب بنزما

عکس خبري -واکنش زيدان به حرکت جالب بنزما

سرمربی رئال مادرید از پاس زیبای مهاجم فرانسوی‌اش كه با پشت پا به كاسمیرو داده شد شگفت زده نشده است.

به گزارش نما، رئال مادرید بامداد امروز (دوشنبه) با یک گل اسپانیول را شکست داد و علاوه بر صدرنشینی اختلافش را با بارسلونا به دو امتیاز رساند. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: مهمتر از همه کسب سه امتیاز بازی در یک ورزشگاه دشوار بود. تیم حریف بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت. اکنون باید استراحت کرد و به بازی بعد فکر کرد. اسپانیول خیلی خوب دفاع کرد. سپس افت کرد و ما از لحاظ فیزیکی بهتر بودیم.

کریم بنزما با پشت پای خود به کاسمیرو پاس داد و بازیکن برزیلی توانست تک گل بازی را به نام خود ثبت کند. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: از عملکرد بنزما شگفت زده نشدم. او بازیکنی است که کشف می کند. سپس کاسمیرو در آنجا بود. می تواند یکی از برترین گل های لیگ از لحاظ همکاری تیمی باشد.

سرمربی فرانسوی درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: شش بازی باقی مانده است و همه چیز در هفته پایانی مشخص خواهد شد. باید در همه بازی‌ها جنگید. امروز تیم دوم برابر تیم آخر بازی کرد. در لالیگا کسی از چیزی خبر ندارد.

زیدان در پایان از شرایط تیمش ابراز خشنودی کرد و گفت: این خوشحالی تنها به خاطر وضعیت جسمانی تیم نیست. در اینجا پیروزی آسان نیست. باید به بازیکنان تبریک گفت.

منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...