نسخه چاپی

اسرائیل ناقض آتش بس است/ضرورت دخالت قاهره

عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واكنش به تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهروندان فلسطینی در خان یونس اعلام كرد كه این رژیم ناقض آتش بس است و قاهره باید در این رابطه دخالت كند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری سما (خبرگزاری مستقل فلسطین)، نافذ عزام عضو جنبش جهاد اسلامی صبح امروز در واکنش به تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در خان یونس اظهار داشت: اشغالگران اسرائیلی با تیراندازی به شهروندان فلسطینی در مناطق مرزی نوارغزه آتش بس را نقض کردند.

وی افزود: آتش بس در نوارغزه شامل تمامی مناطق مرزی می شود در حال حاضر نشست هایی در قاهره در حال انجام است تا ساز و کار اجرایی توافقنامه آتش بس نهایی شود.

عزام تصریح کرد: هیچ بند محرمانه ای در توافقنامه آتش بس وجود ندارد و تمامی مواردی که در مورد آنها توافق شد اعلام شده است.

از سوی دیگر "طلال ابوظریفه" عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک فلسطین در این رابطه اظهار داشت: اقدام اشغالگران اسرائیلی در تیراندازی به شهروندان فلسطینی در خان یونس نقض آتش بس محسوب می شود و اسرائیل مسئول این نقض آتش بس است.

وی در ادامه از مصر خواست که در رابطه با نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی دخالت کند چرا که تداوم نقض این آتش بس آن را همچون دیگر توافقنامه ها خواهد کرد.

گفتنی است شماری از شهروندان فلسطینی امروز در حال رفتن به اراضی کشاورزی خود در شرق خان یونس نزدیکی مرزهای نوارغزه بودند که هدف تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

بر اثر این تیراندازی دستکم یک فلسطینی شهید و 19 تن زخمی شدند. این اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که از چهارشنبه شب تاکنون آتش بس در نوارغزه اجرایی شده است.

۱۳۹۱/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...