نسخه چاپی

قدرت ایران با ارسال تجهیزات نظامی به غزه استكبار را مبهوت كرد

عکس خبري -قدرت ايران با ارسال تجهيزات نظامي به غزه استکبار را مبهوت کرد

امام جمعه یزد گفت: یكبار دیگر قدرت ایران با ارسال تجهیزات نظامی به غزه در جنگ هشت روزه به رخ استكبار و هم‌پیمانانش كشیده شد.

به گزارش فارس از یزد آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مرکز استان یزد با گرامیداشت روز نیروی دریایی اظهار داشت: امروز مرزهای آبی کشور ما امن‌ترین مرزهای آبی دنیاست و حتی کشورهای دیگر، امنیت دریاهای خود را از امنیت به وجود آمده توسط نیروی دریایی ایران دارند.

وی افزود: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانسته اقتدار خود را در سطح و زیر آب‌های آزاد حفظ و تقویت کرده است.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته بسیج و گرامیداشت این هفته، عنوان کرد: بسیج یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و یکی از افتخارات بسیج نیز پیروی از ولایت فقیه است.

ناصری یادآور شد: بسیجی پیرو ولایت و متصل به امام حسین (ع) است و هر کدام از ما که بتوانیم درک صحیحی از ولایت و رهبری همچنین قیام امام حسین (ع) داشته باشیم، می‌توانیم یک بسیجی باشیم.

وی با تاکید بر تأسی بسیج از مکتب امام حسین (ع) ادامه داد: امام حسین (ع) در عمل خلوص داشت و همیشه برای مقابله با ظلم در صحنه بود و هیچ‌گاه از دشمنان نهراسید و برای ارتقا جامعه تلاش کرد و بسیجیان نیز باید اینگونه باشند.

خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خنثی شدن توطئه آمریکا و کمک به اسرائیل بیان کرد: آمریکا و اسرائیل غاصب به هر شکلی که بود می‌خواستند فلسطین و مسلمانان این کشور را از میان بردارند و طی این سال‌ها توطئه‌های بسیاری کردند اما به لطف خدا این توطئه‌ها ناکام ماند.

وی با اشاره به بخشی از دسیسه‌های آمریکا و اسرائیل برای از میان برداشتن فلسطین عنوان کرد: اسرائیل و آمریکا زمانی به فتنه در سوریه پرداختند و زمانی با ثروتمندان قطر تبانی کردند و از مناطق دیگر سرباز برای کشتن مردم بی‌دفاع سوریه آوردند تا آنها دست از انقلاب خود بردارند.

ناصری ادامه داد: نزدیک انتخابات آمریکا نیز، آمریکا مخالفان را دور هم جمع کرد و کشورهای منطقه را برای در هم شکستن انقلاب‌های اسلامی و از بین برداشتن جنبش حماس تحریک کرد.

وی تصریح کرد: همه این اقدامات برای از بین بردن فلسطینی‌ها و تضعیف مردم سوریه و افزایش تحریم‌ها علیه ایران انجام شد تا شاید از این طریق بتوانند ایران را مجبور کنند به خواسته‌های آنها تن در دهد و همه محاسبات را به نفع خود تمام کنند.

وی اظهار داشت: 50 سال است که هیچکدام از کشورها از ترس آمریکا و اسرائیل حتی یک اسلحه به فلسطین نفروختند و در تمام این مدت تنها ایران بود که به مسلمانان فلسطین کمک کرد.

ناصری با اشاره به درگیری‌های اخیر غزه عنوان کرد: غزه از هر طرف محاصره شد و اسرائیلی‌ها اجازه ندادند که آب، غذا و سلاح به مردم غزه برسد اما با تمام این مراقبت‌ها، ایران توانست به آنها سلاح و تجهیزات برساند و گنبد آهنینی که اسرائیل به دور خود کشیده بود تا هر شیء را قبل از رسیدن به شهر با دستگاه‌های پیشرفته ردیابی و توسط موشک‌های خود منهدم کنند، به دست مسلمانان فلسطین و با کمک ایران در هم شکست.

وی ادامه داد: این شکست به نحوی بود که شرایط آتش‌بس را فلسطینیان تعیین کردند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ایران، افزود: هرچند که آنها به قول خودشان مرگبارترین تحریم‌ها را علیه ایران اجرا کردند،‌ اما با همدلی مردم و مسئولان به نتیجه‌ای نرسیدند و شاهدیم که تحریم‌ها کم‌کم از بین می‌رود.

امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه همچنین به تشریح دلایل حرکت امام حسین (ع) به سمت کربلا پرداخت و افزود: توجه به اصل تکلیف و عدم توجه به مصلحت‌اندیشی مردم بی‌اطلاع از جمله مواردی است که در قیام امام حسین (ع) قابل تأمل است.

۱۳۹۱/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...