نسخه چاپی

مدیران باشگاه برزیلی در پرسپلیس

مسئولان ترافیك برزیل برای امضای تفاهم‌نامه با پرسپولیس وارد ایران شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در راستای تقویت تیم‌های پایه مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند تا با چند کشور صاحب سبک در فوتبال وارد مذاکره شوند. از همین رو با دعوت مسئولان باشگاه پرسپولیس مدیران باشگاه ترافیک برزیل شب گذشته وارد ایران شدند.

این مدیران فردا از ورزشگاه امام رضا و درفشی‌فر و امکانات باشگاه پرسپولیس بازدید خواهند کرد و سپس با تیم‌ بزرگسالان نیز دیدار خواهند کرد.

پس از آن قرار است در نشستی با رویانیان و حمید استیلی در خصوص نحوه همکاری و امضای تفاهم نامه با یکدیگر به توافق برسند.

گفتنی است مسئولان باشگاه ترافیک برزیل قبل از این با باشگاه‌های منچستریونایتد همکاری‌های نزدیکی داشته‌اند و در تیم‌های پایه برزیل 5 بازیکن طراز اول دارند. در صورتی که این تفاهم نامه به امضا برسد،‌ یک آکادمی بزرگ فوتبال با حضور مدرسان خارجی در ایران تشکیل خواهد شد.

از همین رو مشیری مسئول روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: یکی از اهداف مدیران باشگاه پرسپولیس رسیدگی به تیم‌های پایه است. از همین رو با توجه به سیاست‌هایی که برنامه‌ریزی شده از مدیران باشگاه ترافیک برزیل که شناخته شده هستند، دعوت کردیم تا به ایران بیایند. امیدوارم مدیرعامل و قائم مقام این باشگاه خوب خارجی که شب گذشته وارد ایران شدند، پس از تفاهم با رویانیان کار خود را سریع‌تر با پرسپولیسی‌ها آغاز کنند.

زمینه‌های همکاری فی‌مابین تاسیس آکادمی فوتبال و گفت‌وگو در خصوص شناساندن استعدادهای درخشان است.

۱۳۹۱/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...