نسخه چاپی

نوازی: اگر می‌خواستند لیگ را تعطیل كنند چرا ادامه دادند

عکس خبري -نوازي: اگر مي‌خواستند ليگ را تعطيل کنند چرا ادامه دادند

پیشكسوت استقلال گفت: در فوتبال ما روابط حرف اول را می‌زند و هر مربی كه روابط خوبی دارد تیم می‌گیرد و سایر مربیان بیرون می‌مانند.

به گزارش نما، محمد نوازی در ارتباط با شرایط فعلی استقلال بعد از اعلام مثبت شدن پاسخ تست کرونا وریا غفوری کاپیتان این تیم، مسعود ریگی و چند بازیکن دیگر، اظهار داشت: دست فرهاد مجیدی پیش از این هم خالی بود و استقلال مصدومان زیادی داشت. با ابتلای چند بازیکن استقلال به کرونا، مشکلات این تیم دوچندان شده است. با توجه به اینکه چند بازیکن فولاد هم به کرونا مبتلا بودند، مشخص نیست که آیا بازیکنان استقلال در آن دیدار به این ویروس مبتلا شده‌اند یا نه.

وی در ادامه در خصوص عملکرد استقلال تصریح کرد: استقلال این روزها روند خوبی ندارد و کسب سهیمه آسیایی هم در ابهام قرار گرفته است.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون اینکه احتمال دارد لیگ نوزدهم بعد از برگزاری بازی‌های هفته جاری تعطیل شود، افزود: اگر می‌خواستند لیگ را تعطیل کنند، چرا ادامه دادند. اگر قرار بود که لیگ را لغو کنند اصلا نباید بازی‌ها را از سر می‌گرفتند. این منطقی نیست که فقط چند بازی برگزار شود و عده‌ای از بازیکنان به کرونا مبتلا شوند و جایگاه تیم‌ها تغییر کند و به یکباره تصمیم بگیرند لیگ تعطیل شود. این‌گونه علاوه بر اینکه فقط سلامت برخی به خطر افتاد، بعضی تیم‌ها مثل استقلال ضرر می‌کنند که پیش از شروع مسابقات سهمیه آسیا می‌گرفتند و حالا با تنها دو بازی، جایگاه‌شان تغییر کرده است.

نوازی در پایان در مورد معضلات فعلی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: متاسفانه در فوتبال ما روابط حرف اول را می‌زند و هر مربی که روابط خوبی دارد تیم می‌گیرد و سایر مربیان بیرون می‌مانند. معضل دیگر فوتبال ما، رده‌های پایه است که متاسفانه هیچ توجهی به آن نمی‌شود و تیم‌های پایه را به حال خود واگذار کرده‌اند.

منبع: میزان

۱۳۹۹/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...