نسخه چاپی

واكنش ساری به ركوردشكنی بوفون

عکس خبري -واکنش ساري به رکوردشکني بوفون

بعد از آنكه جیان‌لوئیجی بوفون دروازه‌بان یوونتوس موفق شد به ركوردی جدید در سری آ دست یابد، سرمربی او با ستایش از سنگربان كهنه‌كار تیمش گفت هر چه بگوید نمی‌تواند حق را درباره او ادا كند.

به گزارش نما، بعد از رکوردشکنی بوفون سنگربان کهنه‌کار یوونتوس در بازی دیشب این تیم مقابل تورینو، ماتوریتزیو ساری سرمربی یووه به ستایش از دروازه‌بان خود پرداخت و گفت تنها روش مناسب برای تمجید از بوفون، ایستادن و تشویق کردن او است چون هر چه درباره او گفته شود نمی‌تواند حق را درباره این سنگربان بزرگ ادا کند.


در جریان دربی شهر تورین یوونتوس موفق شد حریفش تورینو را 4-1 از پیش رو بردارد. بوفون در این بازی ششصد و چهل و هشتمین بازی خود در سری آ را انجام داد تا با عبور از رکورد قبلی که در اختیار پائولو مالدینی قرار داشت، رکورد جدیدی به نام خود به ثبت برساند.

ساری در پایان بازی در کنفرانس خبری خود گفت:" به خاطر همه کارهای درخشانی که بوفون در دوران فوتبالی خود کرده به جز تبریک گفتن به او کاری از دست ما ساخته نیست. او یک اسطوره است. هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند حق را درباره او ادا کند. فقط باید ایستاد و تشویقش کرد. ما امروز در رختکن همینطور از او استقبال کردیم. به آمار بوفون نگاه کنید، او یک اسطوره است".
منبع: ورزش سه

۱۳۹۹/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...