نسخه چاپی

پدیده ایتالیایی در لیست خرید كهكشانی‌ها

عکس خبري -پديده ايتاليايي در ليست خريد کهکشاني‌ها

به نظر می رسد نیكولو زانیولو، ستاره ایتالیایی و جوان باشگاه رم مورد توجه مدیران رئال مادرید برای فصل بعد قرار گرفته است.

به گزارش نما، دو سال پیش بود که اینتر در ازای خرید راجا ناینگولان و به ازای بخشی از قرارداد او حاضر به فروش نیکولو زانیولو به باشگاه رم شد و در ادامه بسیاری به اشتباه مدیران نراتزوری صحه گذاشتند. نیکولو زانیولو تا قبل از مصدومیت عملکرد درخشانی داشت و پدیده فوتبال ایتالیا لقب گرفته بود و حالا به نظر می رسد تیم های بزرگ فوتبال دنیا برای خرید این مهره ارزشمند وارد رقابت شده اند.

حالا سایت "فوتبال ایتالیا" مدعی شد این بازیکن 21 ساله مورد توجه رئال مادرید قرار گذفته و ممکن است فصل بعد راهی برنابئو شود. نیکولو زانیولو که بخش زیادی از فصل جاری را به علت مصدومیت از دست داد، حداقل 50 میلیون یورو قیمت دارد و رئال مادرید که در سال های اخیر بیشتر علاقمند به خرید بازیکنان جوان نشان داده، می خواهد به هر ترتیبی این ستاره ایتالیایی را جذب کند.

اگرچه رم از مشکلات مالی زیادی رنج می برد، اما هنوز چهار سال از قرارداد نیکولو زانیولو با این باشگاه باقی مانده و بعید است جالوروسی به آسانی حاضر به فروش او باشد. همچنین رئال مادرید در این زمینه تنها نیست و یوونتوس نیز در یک سال اخیر خود را به شدت مشتاق به خرید زانیولو نشان داده است.

منبع: ورزش سه

۱۳۹۹/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...