نسخه چاپی

۲ مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان از دید كلوپ

عکس خبري -? مدعي قهرماني در ليگ قهرمانان از ديد کلوپ

سرمربی لیورپول از دو تیم مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری نام برد.


به گزارش نما، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بعد از پایان رقابت‌های لیگ در اروپا از سر گرفته می شود و قرار است بازی‌ها به صورت متمرکز و تک حذفی برگزار شود.


یورگن کلوپ دو مدعی اصلی قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد و گفت: من فکر می کنم دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی دو مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند. فکر می کنم اگر این دو تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند این یک بازی جالب خواهد بود. من نمی دانم که آیا چنین فینالی خواهد رسید یا خیر، شاید آنها زودتر از فینال دیدار کنند یا اتفاق دیگری رخ دهد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: همه برای قهرمانی در چنین تورنمنتی به شانس نیاز دارند اما من همیشه گفتم که اگر می خواهید در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شوید باید بهترین ترکیب را برای فینال مسابقات آماده کنید. من نمی گویم تیم های دیگر فرصتی ندارند اما این بایرن و سیتی هستند که تعداد بیشتری بازیکنان خوب دارند. من اینچنین فکر می‌کنم. با این حال، هیچ تیمی در جهان کامل نیست. منچسترسیتی بی نقص نیست، بایرن بی نقص نیست، ما نیز کامل نیستیم اما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید تقریباً کامل باشید. من این مسابقات را تماشا خواهم کرد.

منچستر سیتی در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رئال مادرید را با نتیجه (۲-۱) شکست داد، بازی برگشت هنوز انجام نشده است. بایرن نیز چلسی را با ۳ گل شکست داد. این در حالی است که لیورپول در مجموع دو دیدار با اتلتیکو، شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...