نسخه چاپی

مدیرعامل نساجی نظر خودش را گفته است/ما را سوار هواپیما نمی‌كردند!

عکس خبري - مديرعامل نساجي نظر خودش را گفته است/ما را سوار هواپيما نمي‌کردند!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینكه در جریان ادعای كرونایی حسن بیت‌سعید بازیكن این تیم نیست، به اظهارات مدیرعامل باشگاه نساجی واكنش نشان داد.

به گزارش نما، سیدمحمد علوی درباره بازگشت تیم فولاد خوزستان از قائمشهر به اهواز و خودداری از انجام بازی با نساجی که قرار بود امروز برگزار شود، گفت: ما ابتدا با اتوبوس به تهران آمدیم و از تهران با هواپیما عازم اهواز شدیم.

وی در واکنش به ادعای علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی که گفته بود بازی دو تیم باید ۳ بر صفر به سود نساجی شود، تاکید کرد: امیری نظر خودش را گفته است. ما با امیری دعوا و صحبتی نداریم. طرف ما ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ است.

سرپرست فولاد در پاسخ به این سئوال که آیا فولاد بعد از گرفتن موافقت سازمان لیگ اقدام به ترک قائمشهر کرده است؟ اظهار کرد: سلامت بازیکنان از همه چیز مهمتر است. من مسئول تیم هستم و نباید اجازه داد شرایط بدتر از این بشود. تمام گزارش ها را به سازمان لیگ داده ایم و منتظر جوابشان هستیم.


علوی ادامه داد: متاسفانه طرز برخوردها با تیم فولاد اصلا جالب نبود. اجازه نمی دادند سوار هواپیما شویم. جوری برخورد می کردند که انگار جذامی دیده اند! به نظرم نباید آبروی خودمان را زیر سئوال ببریم. برای گرفتن هتل هم این مشکلات را داریم. ما دنبال مقام نیستیم. چرا فکر می کنند فولاد دنبال مقام است؟

سرپرست تیم فولاد تاکید کرد: چرا می خواهید مسابقات را زوری برگزار کنید؟ بازیکنان ما به اهواز برگشته اند ولی هیچکس به خانه اش نرفته تا دوباره تست کرونا بدهد. ما را به هتل راه نمی دهند. این درد را باید به چه کسی بگوییم؟ آقایان با خیال راحت نشسته اند و می گویند بازی ها برگزار شود. اگر بازی با نساجی برگزار می شد و چند بازیکن حریف یا داور و مسئولان برگزاری مسابقه کرونا می گرفت، خوب بود؟ حرف دلمان را کجا بزنیم؟

علوی در پایان درباره ادعای اینستاگرامی حسن بیت سعید بازیکن فولاد که گفته از ۱۲ روز پیش کرونا داشته و با همین شرایط مقابل استقلال بازی کرده بود، اظهار کرد: در جریان صحبت های بیت سعید نیستم. آنقدر به اینستاگرام من حمله کرده اند که جرات نمی کنم به سمت اینستاگرام بروم. توهین های بسیار بدی به من شده است. وقتی هم بازی می کردیم روی سکوها به ما توهین می شد.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...