نسخه چاپی

ركورد جالب كریستیانو رونالدو

عکس خبري -رکورد جالب کريستيانو رونالدو

مهاجم یونتووس با گلزنی در دیدار برابر تورینو دو ركورد دیگر به خود اختصاص داد.



به گزارش نما، کریستیانو رونالدو دوباره به مرد اول یوونتوس تبدیل شد. ستاره پرتغالی در دیدار برابر تورینو توانست از طریق ضربه آزاد گلزنی کند و به تیمش برای شکست مهمان کمک کند. یوونتوس با توجه به شکست لاتزیو مقابل میلان به قهرمانی در سری آ ایتالیا نزدیک شد.

روند گلزنی رونالدو پس از بازگشت سری آ که به خاطر بحران کرونا متوقف شده بود از سر گرفته شد. مهاجم یوونتوس چهار بازی پیاپی است که گلزنی می‌کند. البته این موضوع اتفاق جدیدی برای ستاره پرتغالی محسوب نمی شود او همیشه یک گلزن قهار بوده است.

گل رونالدو از طریق ضربه آزاد نه تنها به معنای کسب سه امتیاز دیگر در لیگ بود بلکه دو رکورد را به این بازیکن اختصاص داد. مهاجم یوونتوس در ۲۶ بازی ۲۵ گل به ثمر رساند و پس از ۶۰ سال رکورد باشگاه را در این زمینه شکست. او همچنین به نخستین بازیکنی تبدیل شد که چنین آماری را در سه لیگ از پنج لیگ بزرگ اروپایی به ثبت می رساند.

داستان گلزنی رونالدو با لیگ برتر انگلیس شروع شد. او در فصل ۰۸-۲۰۰۷ با پیراهن منچستریونایتد ۲۵ گل به ثمر رساند. در رئال مادرید ثبت چنین رکوردی برایش دشوار نبود و این بازیکن توانست در همان فصل نخست (۱۰-۲۰۰۹) ۲۶ بار گلزنی کند و ۱۰ پاس گل دهد. او در ۹ فصلی که در مادرید حضور داشت آمار گلزنی اش از این رقم کاهش پیدا نکرد و تنها در فصل ۱۷-۲۰۱۶ یک گل کمتر به ثمر رساند.

اکنون با پیراهن یوونتوس تاریخ تکرار شد و ستاره پرتغالی پس از یک فصل ۲۵ گل به ثمر رساند. او فصل گذشته ۲۱ گل به ثمر رسانده بود.

رونالدو به نظر می رسد به بهترین سطح خود رسیده است و در هر بازی آن را نشان می دهد. او در هر تیمی که بازی می کند سطح خود را حفظ می کند و به یک مرد تعیین کننده تبدیل می شود. ستاره پرتغالی اکنون در آستانه‌ فتح جامی دیگر است.

منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...