نسخه چاپی

افزایش كرونا در عربستان و امارات

عکس خبري -افزايش کرونا در عربستان و امارات

موارد ابتلا به ویروس كرونا در عربستان سعودی از ۲۰۰ هزار مورد و در امارات متحده عربی كه در همسایگی این كشور قرار دارد، از ۵۰ هزار مورد فراتر رفت.


به گزارش نما، موارد ابتلا به ویروس کرونا در عربستان سعودی از ۲۰۰ هزار مورد و در امارات متحده عربی که در همسایگی این کشور قرار دارد، از ۵۰ هزار مورد فراتر رفت. این افزایش موارد ابتلا به کرونا در حالی صورت می‌گیرد که این دو اقتصاد بزرگ جهان عرب، محدودیت‌های ناشی از کرونا را ماه گذشته برداشته بودند.

اخبار بین الملل-محدودیت‌های ناشی از کرونا در هر دو کشور از نیمه ماه مارس اجرایی شده بود و به تدریج برای کسب و کار‌های تجاری و برخی مکان‌های عمومی اجازه بازگشایی داده شده بود.

عربستان سعودی بالاترین شمار موارد ابتلا را در میان شش کشور عربی حوزه خلیح فارس دارد که با اعلام ۴ هزار و ۱۰۰ مورد ابتلای جدید در روز‌های جمعه و شنبه، شمار موارد آن به ۲۰۵ هزار و ۹۲۹ نفر رسیده است. این رقم بالاتر از ۴ هزار مورد ابتلا در روز است که در نیمه ماه ژوئن عربستان شاهد آن بود.


همچنین امارات متحده عربی، جایی که موارد ابتلای روزانه آن از ۹۰۰ مورد در اواخر ماه مه به ۳۰۰ تا ۴۰۰ مورد سقوط کرده، روز جمعه شاهد ثبت بیش از ۶۰۰ مورد ابتلا به کرونا و روز شنبه نزی شاهد ثبت بیش از ۷۰۰ مورد ابتلا بود که با این حساب، شمار موارد ابتلا به کرونا در این کشور به ۵۰ هزار ۸۵۷ نفر و شمار قربانیان آن به ۳۲۱ نفر رسیده است.

گفتنی است تا کنون بیش از ۱۱ میلیون نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۵۳۳ هزار نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند.


۱۳۹۹/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...