نسخه چاپی

احمدی نژاد: صهیونیست ها در پایان راه هستند

رییس جمهور با تبریك پیروزی درخشان و مقاومت هوشمندانه و الهی مردم غزه در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی گفت: مطمئنا صهیونیست ها در پایان راه هستند و چاره ای جز به رسمیت شناختن حق مسلم ملت فلسطین ندارند و به فضل الهی، آزادی قدس شریف را با هم به نظاره خواهیم نشست.

به گزارش نما به نقل از مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد در گفتگوی تلفنی با رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت : پیروزی اخیر مردم غزه و مقاومت نشان داد که راه نجات فلسطین و استقرار عدالت در زمین ، همین راهی است که امروز شما انتخاب کرده اید.
رئیس جمهور با بیان اینکه قلوب ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین و مقاومت بوده و همواره دعاگوی شما هستند ، خاطرنشان کرد:مطمئنا صهیونیست ها در پایان راه هستند و چاره ای جز به رسمیت شناختن حق مسلم ملت فلسطین ندارند و به فضل الهی، آزادی قدس شریف را با هم به نظاره خواهیم نشست.

دکتر احمدی نژاد ایستادگی و شجاعت ملت فلسطین و مقاومت را عامل اصلی پیروزی در مقابل صهیونیست ها دانست و تصریح کرد :ملت ایران و فلسطین با هم برادر بوده و این رابطه برادری، تا آخر باقی خواهد ماند.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت اتحاد و همدلی تمام گروه های فلسطینی از همکاری مشترک حماس، جهاد اسلامی و مصر ، در تحقق پیروزی اخیر قدردانی کرد و اظهار داشت : جنگ هشت روزه نشان داد که اگر همه با هم متحد باشند ،بزرگترین اهداف نیز قابل تحقق و در دسترس خواهد بود.

وی اضافه کرد : امروز روزی است که باید همه حول آرمان فلسطین با هم متحد شده و تا تحقق تمام اهداف ملت فلسطین در کنار هم باشند و به فضل الهی چنین خواهد بود.

رمضان عبدالله نیز در این مکالمه تلفنی با تبریک متقابل پیروزی اخیر مقاومت، علیه رژیم صهیونیستی به ملت ایران و امت اسلامی اظهار داشت :مردم فلسطین و غزه قدردان حمایت و پشتیبانی های ملت و دولت ایران هستند که بعد از خدای متعال ،باعث این پیروزی بزرگ شدند.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت و ملت فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی و تحقق اهداف خود با اطمینان هر چه تمامتر جلو خواهد رفت ، گفت : مقاومت بعد از هشت روز جنگ سهمگین با پیروزی از میدان خارج شد و به فضل الهی با کمترین تلفات پیروزی بزرگی را بدست آورد .

رمضان عبدالله خاطرنشان کرد :همانطوری که در میدان نبرد و جنگ نظامی صهیونیست ها را شکست دادیم در مذاکرات و عرصه سیاسی نیز اجازه ندادیم که بر ما غلبه کنند و توانستیم دستاورد به مراتب بزرگتری حاصل کنیم و در این راه جهاد اسلامی و حماس در یک جبهه بوده و مواضع مشترک و یکسانی اتخاذ کرده و مصر نیز همراهی خوبی داشت.

وی تصریح کرد : تا تحقق پیروزی کامل و آزادی قدس شریف در کنار ملت ایران بوده و نیازمند دعای خیر آن ملت بزرگ هستیم .

۱۳۹۱/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...