نسخه چاپی

مدارس تهران 28اسفند دایر است/غیبت دانش‌آموزان بلامانع است

مدیركل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما مدارس را در روز 28 اسفند تعطیل نمی‌كنیم، اما اگر دانش‌آموزان بخواهند همراه خانواده خود به مسافرت بروند، مشكلی نداریم.

به گزارش فارس ، سیدعلی یزدیخواه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، امروز در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از منتخبان سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدارس تهران تا آخرین ساعت رسمی روز یکشنبه 28 اسفند دایر است، گفت: البته بخشی از فعال بودن مدارس به حضور دانش‌آموزان برمی‌گردد.

وی افزود: ما مدرسه را تعطیل اعلام نمی‌کنیم، اما اگر دانش‌آموزان بخواهند همراه خانواده خود به مسافرت بروند مشکلی نداریم.

* ممنوعیت انتقال فرهنگیان به تهران

* پیگیری ورود رتبه‌های کشوری جشنواره خوارزمی به دانشگاه‌ها

یزدیخواه در ادامه در پاسخ به فارس در خصوص موارد استثنایی انتقال فرهنگیان به شهر تهران با توجه به ممنوعیت این موضوع عنوان کرد: انتقال به تهران در آئین‌نامه‌های ابلاغی آموزش و پرورش وجود ندارد، اما در موارد استثنا این مسئله در حیطه اختیار مقامات ارشد وزارت آموزش و پرورش است که از جمله آنها می‌توان به انتقال فرهنگیان به تهران به تبع همسر اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: تعداد نیروهای انتقال‌یافته به تهران در سال گذشته به تعداد افراد متقاضی بستگی داشت، اما شاید امسال این شیوه تغییر کند، ولی به طور کلی ما به این عرصه ورود پیدا نمی‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره سیاست‌های تشویقی آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان برگزیده جشنواره خوارزمی اظهار داشت: بحث ورود به دانشگاه برای صاحبان رتبه‌های کشوری مطرح است که پیگیری می‌شود و در طول سال تحصیلی نیز پژوهشسراهای دانش‌آموزی در مناطق نوزده‌گانه آموزش و پرورش تهران با اساتید و تجهیزات مختلف علمی و در رشته‌های گوناگون فعالیت می‌کنند و وظیفه کمک به دانش‌آموزان را با برگزاری فوق برنامه‌های آموزشی برعهده دارند که امیدواریم شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر از سوی دانش‌آموزان در این عرصه‌ها باشیم.

۱۳۹۰/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...