نسخه چاپی

كونته: برخی به درد تركیب اینتر نمی‌خورند

عکس خبري -کونته: برخي به درد ترکيب اينتر نمي‌خورند

به نظر می رسد آنتونیو كونته، سرمربی ایتالیایی اینتر به شدت از نتایج اخیر این تیم عصبانی است.

به گزارش نما، با شکست مقابل بولونیا، اینتر تقریبا دیگر هیچ شانسی برای فتح سری آ ندارد و آنتونیو کونته نیز حداقل در اولین حضور در رختکن این تیم نتوانست این طلسم را از بین ببرد. نشست خبری این سرمربی بعد از دیدار مقابل بولونیا دیرتر از حد معمول آغاز شد و او دقایقی در رختکن به شدت به انتقاد از بازیکنانش پرداخته بود. آنتونیو کونته بعد از بازی ابراز امیدواری کرد یک درصد از عصبانیت او در دل بازیکنانش وجود داشته باشد.


اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد آنتونیو کونته عصبانیت خود را به مدیران اینتر نیز انتقال داده است. او مدعی شده با بازیکنان قرضی آنهم از تیم های میانه جدولی امکان کسب موفقیت وجود ندارد و او نیاز به ستاره هایی دارد که مصمم و تشنه موفقیت باشند و در هنگام مواجهه با اولین مشکلات احساس ضعف و ناامیدی نکنند. آنتونیو کونته معتقد است برخی بازیکنان به درد ترکیب اینتر نمی‌خورند و خرید بازیکنان قرضی دیگر کافی است.

اینتر برای فصل بعد تا به حال یکی از مهم ترین نام های بازار تابستانی یعنی اشرف حکیمی را از رئال مادرید به خدمت گرفته و اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال ساندرو تونالی نیز به سن سیرو وجود دارد. پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر نیز دیروز در مصاحبه ای عصبانیت آنتونیو کونته از نتایج اخیر را تایید کرد.
منبع: ورزش سه

۱۳۹۹/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...