نسخه چاپی

ریشه اصلی بد پوشی ها در سطح جامعه كجاست ؟

عکس خبري -ريشه اصلي بد پوشي ها در سطح جامعه کجاست ؟

در چند سال اخیر اعتراض زنان و دختران ایران زمین به نوع پوشش لباس و مد با بی توجهی مسئولان همراه است موضوعی تلخ كه چندسالی است گریبانگیر حوزه فرهنگ كشور مان است؛ اما گوش شنوایی در برابر مطالبه ی نیمی از زنان كشور برای حل این معزل وجود ندارد!

در چند سال اخیر اعتراض زنان و دختران ایران زمین به نوع پوشش لباس و مد با بی توجهی مسئولان همراه است موضوعی تلخ که چندسالی است گریبانگیر حوزه فرهنگ کشور مان شده است؛ اما گوش شنوایی در برابر مطالبه ی نیمی از زنان کشور برای حل این معزل وجود ندارد! اعتراضی که برای درک کردن آن کافی است سری به مغازه و فروشگاه های عرضه پوشاک و لباس بزنید تا با وضعیت عجیب و غریب مانتوها رو به رو شوید، و در کمال متوجه می شوید که هیچ نظارتی بر بازار عرضه پوشاک وجود ندارد!

در این آشفته بازار اشرافیت جریان های ترویج بی بندوباری و حیازدایی از جامعه بیشتر از مسئولان جمهوری اسلامی است زیرا که در کنار فقدان محض سیستم های نظارتی و با کمک گرفتن از فضای مجازی در حال مدیریت کردن آن هستند. با این حال در این روزها خبری تاسف بار به گوش می رسد «مرضیه شفا‌پور»، دبیر کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با طراحان لباس‌های هنجارشکن و مسئله‌دار در رستورانی مجلل گعده خصوصی گرفته است!
انتظار مردم از مسئولین عرصه فرهنگ آن است که در مسیر ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی گام برداشته و بیشتر وقت و تلاش خود را در جهت حمایت از فعالینی در عرصه مد و لباس صرف کنند که مروج سبک پوشش اسلامی– ایرانی بوده و مبتنی بر ذائقه و سليقه زنان ایرانی لباس طراحی می‌کنند

۱۳۹۹/۴/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...