نسخه چاپی

مراسم ماهواره سوزان در بشاگرد همزمان با عاشورای حسینی

مراسمی تحت عنوان مرگ ماهواره، همزمان با روز عاشورای حسینی با هدف دوری جستن و اعلام بیزاری از ماهواره برای اولین در ایران در شهرستان بشاگرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از جوانان شهرگوهران شهرستان بشاگرد در یک اقدامی نمادین در ظهر عاشورا مراسم مرگ ماهواره را برگزار کردند.

جوانان شهر گوهران شهرستان بشاگرد تمامی ماهواره های خود را جمع آوری کردند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و لبیک یا حسین ماهواره های خود را آتش زدند.

دشمنان انقلاب اسلامی ایران با صرف هزینه های هنگفت و راه اندازی شبکه های فارسی زبان سعی در تغییر فرهنگ ایرانی، خشکاندن ریشه های انقلابی و اخلال در امنیت و آرامش کشور دارند. یکی از نمونه های بارز آن انتخابات سال 88 بود که دشمن با استفاده از شبکه های خبری فارسی زبان سعی در اختشاش و نا امن کردن فضای کشور داشت.

پخش فیلمهای بی محتوا یکی از راهها برای هدف قرار دادن تحکیم خانواده های ایرانی است تا از وادی بتواند نسل بعدی را بی هویت جلوه دهد.



 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بشاگرد در این آیین ضمن تسلیت شهادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسین (ع)گفت: مسئولان شهرستان بشاگرد در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در کنار برنامه ها و نشست های که هئیت های مذهبی برای عزاداری امام حسین داشتند طرح صالحین با هدف آشنایی جوانان با جنگ نرم دشمن و فرهنگهای غلطی که در حال ترویج است برگزار کردند.

سرگرد علی پهلوانی اضافه کرد: کانال های ماهواره ای و اینترنتی به دنبال ترویج فرهنگ غربی،انواع مد، لباس و نفی حجاب هستند تا جوانان و نوجوانان را از راه اصلی شان که راه سیدالشهدا است بیراه کند.

وی افزود: امروز ما شاهد آن هستیم که جمعی از جوانان شهر گوهران با اختیار و با اراده خودشان از ماهواره دوری کردند و جشن مرگ ماهواره را برگزار کردند. امیدواریم در سایر شهرها و روستاهای ایران شاهد اینچنین حرکات نمادین و دشمن شکن باشیم.

۱۳۹۱/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...