نسخه چاپی

تعیین تكلیف میادین مشترك نفتی در آینده نزدیك

عکس خبري -تعيين تکليف ميادين مشترک نفتي در آينده نزديک

كرباسیان گفت: پروژه نگهداشت و افزایش برداشت میادین نفتی به زودی تعیین تكلیف نهایی می‌شوند.

به گزارش نما،مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز در مراسم امضای قرارداد طرح توسعه و بهره برداری میدان نفتی یاران با بیان اینکه با وجود مشکلات متعدد و همچنین شرایط تحریمی اوضاع میادین مشترک به نتیجه رسیده است، گفت: جکت فاز ۱۱ پارس جنوبی چندی پیش با حضور رئیس جمهور نصب شد این در حالی است که بخش دریایی فاز ۱۱ پارس جنوبی نیز به اتمام رسیده و بخش خشکی آن نیز امسال تکمیل و به نتیجه خواهد رسید.

او ادامه داد: درباره میدان بلال هم باید گفت قرارداد مربوط به آن، به زودی منعقد شده و فرآیند اجرایی آن تکمیل می‌شود.
به گفته این مقام مسئول، میدان گازی فرزاد B نیز معین شده و قرارداد آن در آینده نزدیک امضا خواهد شد.

کرباسیان با اعلام اینکه اوضاع میدان یادآوران و آزادگان در آینده نزدیک تعیین تکلیف و قرارداد آن اجرا می‌شود، اظهار کرد: درباره ۳۳ پروژه نگهداشت و افزایش برداشت میادین نیز باید گفت به زودی تعیین تکلیف آن نهایی می‌شود.

کرباسیان افزود: در زمینه پروژه‌های نگهداشت و افزایش تولید نفت، نفت‌شهر میدان‌ مشترک است که قراردادش امضا شده است و قرارداد فروزان و رشادت هم در هفته‌های آینده عملیاتی می‌شود.

معاون وزیر نفت بیان کرد: سه قرارداد بر مبنای الگوی جدید قرارداد‌های نفتی در میدان‌های مشترک خواهیم داشت؛ شامل چنگوله و سهراب و لایه‌های نفتی پارس جنوبی که کار از طرف نفت تمام است و منتظر برنامه و بودجه هستیم.

۱۳۹۹/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...