نسخه چاپی

ترامپ حمله سایبری به روسیه را تأیید كرد

عکس خبري -ترامپ حمله سايبري به روسيه را تأييد کرد

رئیس‌جمهور آمریكا در مصاحبه‌ای كه شنبه متتشر شده تأیید كرده كه در سال ۲۰۱۸ دستور انجام یك حمله سایبری به روسیه را صادر كرده است.

به گزارش نما، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که شنبه منتشر شده تأیید کرده که در سال 2018 دستور انجام یک حمله سایبری مخفیانه علیه روسیه را صادر کرده است.

ترامپ در مصاحبه با روزنامه واشنگتن‌پست خاطرنشان کرد که در سال 2018 مجوز انجام این حمله سایبری مخفیانه علیه «آژانس تحقیقات مخفیانه روسیه» را صادر کرده است. مقام‌های اطلاعاتی امریکا مدعی شده‌اند روسیه در سال 2016 از طریق این مرکز برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تلاش کرده است.


رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا او این حمله را آغاز کرده است گفت: «بله درست است.»

ترامپ در این مصاحبه گفته در سال 2016 رئیس‌جمهور وقت آمریکا، باراک اوباما از اینکه روسیه در حال انجام چه کارهایی بوده اطلاع داشته اما کاری انجام نداده است. او گفت دلیل اینکه اوباما به این موضوع نپرداخته این بوده که فکر می‌کرده که هیلاری کلینتون در انتخابات به پیروزی می‌رسد.

ترامپ گفت او بر خلاف اوباما بر اساس اطلاعاتی که به او رائه شده عمل کرده و به توانمندی‌های سایبری روسیه حمله کرده است. ترامپ گفت: «ببین، ما متوقفش کردیم.»
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...