نسخه چاپی

توكلیان: برگزاری لیگ كشتی از اساس اشتباه است/ باید به سلامتی كشتی گیران توجه داشت

عکس خبري -توکليان: برگزاري ليگ کشتي از اساس اشتباه است/ بايد به سلامتي کشتي گيران توجه داشت

مربی سابق تیم ملی كشتی آزاد گفت: با توجه به شیوع ویروس كرونا برگزاری رقابت های لیگ برتر كشتی از اساس اشتباه می باشد.

به گزارش نما، رئیس سازمان لیگ کشتی در نامه ای به ۱۶ باشگاه حاضر در لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام (ره) برخی موارد و تغییرات را اعلام کرد و در بخشی از نامه نیز به تمدید مهلت ثبت قرارداد کشتی گیران و کادرفنی تیم ها تا پایان وقت اداری روز ۵ مردادماه اشاره داشته که این موضوع یعنی مسئولان لیگ همچنان اصرار به برگزاری رقابت های لیگ دارند.
بر همین اساس امیر توکلیان نایب قهرمان کشتی آزاد جهان درخصوص برگزاری رقابت های لیگ برتر سال جاری اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و آمار نگران کننده فوت هموطنان عزیزمان برگزاری لیگ کشتی در شرایط کنونی از اساس غلط است.

وی تصریح کرد: برخی مسابقات رشته های ورزشی دیگر را می توان برگزار کرد اما آیا می توان رقابت های کشتی که دو نفر باید حتما با هم درگیر شوند را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان خاطرنشان کرد: من خودم سالیان سال سابقه حضور در لیگ کشتی را به عنوان کشتی‌گیر و سرمربی داشتم و می دانم که لیگ منبع درآمدی خوبی برای ورزشکاران است اما در شرایط کنونی که بحث سلامت و جان کشتی گیران وسط است معتقدم برگزاری لیگ برتر در این وضعیت یک اشتباه بزرگ خواهد بود و نباید اصرار به عقد قرارداد داشته باشیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۹/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...