نسخه چاپی

انتظاری: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

عکس خبري -انتظاري: پرسپوليس مي‌تواند قهرمان آسيا شود

پیشكسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هست و امیدوارم این رویای شیرین در سال جاری به واقعیت تبدیل شود.

به گزارش نما، «سهراب انتظاری» اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی در دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز داشت و توانست سه امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کند.

وی افزود: در روزهایی که به خاطر گسترش ویروس کرونا مسابقه‌های لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود، نبود آنان احساس می‌شود و فوتبال بدون هوادار جذابیت ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: به طور حتم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد و افتخاری دیگر را برای خود به ارمغان خواهد آورد.

انتظاری تصریح کرد: شاید بر روی کاغذ تیم‌های دیگر شانس قهرمانی داشته باشند اما باید واقعیت را قبول کرد که با اختلاف امتیازی که در صدر جدول وجود دارد تیم‌های دیگر به این تیم نخواهند رسید.

وی تاکید کرد: باید منطقی بود و پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای تصاحب جام است و باید به آنها بابت عملکرد درخشان در این فصل تبریک گفت.

انتظاری گفت: پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هست و امیدوارم این رویای شیرین در سال جاری به واقعیت تبدیل شود.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...