نسخه چاپی

كشف جسد حوالی یكی از رودخانه‌های ملایر

عکس خبري -کشف جسد حوالي يکي از رودخانه‌هاي ملاير

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از كشف یك جسد حوالی یكی از رودخانه ‏های ملایر خبر داد.‏

به گزارش نما،حسین روستائی در گفت‌وگو با ایسنا، مطرح کرد: طی تماس تلفنی یکی از عوامل ۱۱۰ با مرکز سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، رؤیت یک جسد جنس مذکر در حوالی یکی از رودخانه های ملایر از سوی یکی از کشاورزان آن منطقه اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی امدادونجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران به محل اعزام شد، افزود: به محض رسیدن مشاهده شد جسد فردی در گل و لای رودخانه در زیر خاک بوده است.

روستائی ادامه داد: آتش نشانان با استفاده از بیل جسد مذکور را از زیر خاک بیرون آوردند و با حضور قاضی کشیک، بازپرس، عوامل ۱۱۰ و آمبولانس بهشت هاجر پس از معاینه و سیر مراحل قانونی جسد به پزشک قانونی انتقال داده شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر بیان کرد: علت فوت هنوز اعلام نشده و این حادثه توسط دستگاه قضایی و پزشکی قانونی در دست بررسی است.

وی در بخش دیگری از برق گرفتگی منجر به فوت کارگر ساختمانی خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شد کارگری در حین کار کردن در ساختمان در حال ساخت از طبقه سوم سقوط کرده است.

روستائی افزود: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی امدادونجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران به محل وقوع حادثه اعزام شد و آتش نشانان محض رسیدن با تحقیقات اولیه صورت گرفته مشاهد کردند کارگر مذکور در حال فعالیت بوده و به علت نامشخصی از طبقات ساختمان سقوط کرده است.

وی ادامه داد: این کارگر حین سقوط ابتدا به سیم برق فشار قوی که در مجاورت داربست بوده، برخورد کرده و باعث سوختگی و سقوط آن از ارتفاع و در نهایت سبب مرگ وی شده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر در پایان یادآور شد: امدادگران با تجهیزاتی که در اختیار داشتند، اقدام به انتقال شخص فوت شده به طبقه همکف کردند و با هماهنگی با عوامل بهشت هاجر برای انتقال جسد به سردخانه تماس حاصل شد.

۱۳۹۹/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...