نسخه چاپی

مفتی‌سعودی:بیداری اسلامی یعنی تفرقه!

مفتی سعودی در راستای حمایت از تاج و تخت خاندان سعودی در عربستان، وقوع بیداری اسلامی در كشورهای عربی و دعوت به برگزاری اعتراضات و تظاهرات مردمی را تلاش برای تفرقه بین مردم منطقه خواند.

به گزارش نما، فارس به نقل از الجزیره نوشت: مفتی سعودی همچنان به ماموریت سیاسی خود در حمایت از رژیم سعودی ادامه داده و درباره برگزاری تظاهرات هشدار می دهد و برخی کشورها را درخصوص برگزاری اعتراضات در سطح مردمی در برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس سرزنش می کند.

الشیخ عبد العزیز بن عبد الله آل الشیخ در خطبه نماز جمعه در ریاض گفت: کشورهای عرب (حوزه خلیج فارس) با حمله ای روبرو هستند که هدف از آن تلاش برای از بین بردن دین و منافع مالی و ثروت‌های این منطقه است.

برپایه این گزارش، او درباره سرسپردگی به «دشمنانی» که دعوت به شرکت در اعتراضات می کنند؛ هشدار داد و گفت که هدف از آنها ایجاد تفرقه بین ملت‌های منطقه است.

آل الشیخ همچنین درباره «تعدادی از رسانه ها و شبکه های تلویزیونی» که او آنها را منتشر کننده شرارت ، تکفیر، تروریسم و انواع جرائم خواند، انتقاد کرد و از همه مسلمانان خواست تا از فرزندان خود در مقابل این رسانه های ویرانگر محافظت کنند.

۱۳۹۱/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...