نسخه چاپی

حربه جديد شبكه هاي ماهواره

جایزه 1000 دلاری برای ارسال فیلم های خصوصی ایرانی ها!

مدتی است برنامه ای از یكی از شبكه های فارسی زبان ماهواره ای پخش می شود كه موضوع آن پخش فیلم های خصوصی است.

همراهان نیوز: شاید آنچه که بیش از هر چیز در فرهنگ ما ایرانیان مطرح می باشد ارزش گذاشتن به مسائلی مانند محرم و نامحرم و غیرت و ناموسی باشد چرا که ایرانیان نه تنها به دلیل دین خود بلکه در عرف نیز خیلی از مسائل را مجاز نمی دانیم.این در حالی است که مدتی است برنامه ای از سوی یکی از شبکه های فارسی زبان ماهواره ای پخش می شود که موضوع آن پخش فیلم های خصوصی ایرانیان داخل کشور است.

در این برنامه ایرانیان داخل کشور از مراسم های عروسی، خواستگاری و... فیلم تهیه کرده و برای این شبکه ماهواره ای ارسال می کنند تا به جایزه یک هزار دلاری وعده داده شده دست پیدا کنند. در این میان عده ای هم برای این که به اصطلاح از دور عقب نماند و یک شبه ره صد ساله را طی کنند یا شاید به دلیل کسب شهرت به ارسال فیلم عروسی خود برای این برنامه ها با امید کسب جایزه هزار دلاری شده اند.
غافل از اینکه پخش فیلم های خصوصی که صاحبان شبکه ها تنها برای از بین بردن بنیان خانواده و قبح زدایی از ارزش های مانند محرم و نامحرم به آن دست زده اند نه تنها شهرتی برای صاحبان فیلم ها به دنبال نداشت بلکه پشیمانی تنها عاقبت ارسال این فیلم ها خواهد بود.
ناگفته نماند این امر مصداق همکاری با شبکه های ماهواره ای محسوب شده و جرم است و ارسال هر گزارش برای شبکه های ماهواره ای ممنوع اعلام شده است.

۱۳۹۰/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...