نسخه چاپی

مجموع جانباختگان به ۱۳۲۱۱ نفر رسید / ۲۵ استان در وضعیت هشدار و قرمز

عکس خبري -مجموع جانباختگان به ????? نفر رسيد / ?? استان در وضعيت هشدار و قرمز

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان و بهبودیافتگان كرونا در كشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۹ نفر بر اثر كرونا جان باختند.

به گزارش نما، سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. البته ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری تا کنون دو میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام وی استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز و استانهای تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف تاکید کرد و گفت: تاکنون ۲۸۰ هزار صنف به دلیل عدم رعایت این موارد، تعطیل شده‌اند.

۱۳۹۹/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...