نسخه چاپی

ذوق زدگی بازیكن پرسپولیس از پوشیدن پیراهن علی كریمی

عکس خبري -ذوق زدگي بازيکن پرسپوليس از پوشيدن پيراهن علي کريمي

اینكه شماره علی كریمی را می‌پوشم انگیزه بسیار زیادی به من می‌دهد و فوق العاده است.


به گزارش نما، پرسپولیس با کلی غایب به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت و دست کادر فنی این تیم برای انتخاب ترکیب اصلی حسابی بسته بود. در این شرایط یحیی یک بازیکن جوان را از ابتدا به میدان فرستاد که اتفاقاً نمایش بسیار خوبی هم داشت.

صحبت از سعید حسین‌پور ، هافبک جوان سرخپوشان است که برای اولین بار در این فصل در ترکیب تیمش قرار می‌گرفت.
بالاخره بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس به میدان رفتی.
خب خدا را شکر می‌کنم توانستم برای تیمم بازی کنم و جا دارد از همین‌جا از کادر فنی تشکر کنم که به من اعتماد کردند. امیدوارم توانسته باشم رضایت آن‌ها را جلب کنم.

این چندمین بازی تو برای پرسپولیس بود؟
در کل هفتمین بازی من برای پرسپولیس بود ولی دومین بار بود که به صورت ثابت در ترکیب قرار می‌گرفتم. اولین بازی فیکسم فصل قبل و جلوی پارس جنوبی در تهران بود. جالب است بگویم در تمام این ٧ دیدار که بازی کردم، پرسپولیس برنده شد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم که حداقل پاقدمم برای پرسپولیس خوب است.

در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کردی؟
بله من در بازی نیمه‌نهایی مقابل السد بازی کردم. البته در بازی فینال و در نیمه دوم برانکو مرا صدا زد و گفت برو داخل زمین ولی چند ثانیه بعد نظرش عوض شد و احسان علوان‌زاده به بازی رفت.

از کی می‌دانستی در بازی با ماشین‌سازی فیکس بازی می‌کنی؟
از ٤٨ ساعت قبل از بازی کادر فنی با من حرف زد و گفت برای این بازی آماده باش. سرمربی هم گفت فقط بازی خودت را بکن و کاملاً راحت باش.

از بازی با ماشین‌سازی بگو.
سعید حسین پور: همه تیم‌ها جلوی ما انگیزه زیادی دارند. ماشین‌سازی هم آمده بود امتیاز بگیرد و خیلی فشرده بازی می‌کرد به همین دلیل کار کمی سخت شد ولی خوشبختانه در دقایق پایانی به گل رسیدیم و ۳ امتیاز مهم را گرفتیم.

و تو هم یک موقعیت عالی را خراب کردی.
بله متأسفانه توپ یک مقدار پله شد و ضربه‌ام ارتفاع گرفت. خیلی حیف شد که نتوانستم گل بزنم و واقعاً حسرت آن صحنه را می‌خورم.

بعد از بازی کادر فنی چه صحبتی با تو کرد؟
خدا را شکر همه رضایت داشتند و از من تعریف کردند. گل‌محمدی که خیلی راضی بود و کلی انرژی مثبت به من داد.

با این ۳ امتیاز باید پرسپولیس را قهرمان بدانیم؟
خب در اینکه شانس اصلی قهرمانی هستیم، شکی نیست ولی روی کاغذ باید دو دیدار بعدی را ببریم تا قهرمان شویم. ما که بی‌صبرانه منتظر پوکر قهرمانی هستیم و امیدوارم زودتر تکلیف قهرمانی را یکسره کنیم.

موضوع جالب در مورد تو این است که دقیقاً همان شماره‌ای را می‌پوشی که علی کریمی در اولین فصل حضور در پرسپولیس برتن می‌کرد.
واقعیت این است که خودم تازه این موضوع را فهمیدم و اتفاقاً کلی ذوق کردم. اینکه شماره علی کریمی را می‌پوشم انگیزه بسیار زیادی به من می‌دهد و فوق العاده است. کریمی واقعاً حرف ندارد و مثل او دیگر نمی‌آید. فکر می‌کنم کسی حتی نمی‌تواند به لحاظ فنی نزدیک به کریمی شود، چه برسد به اینکه مثل او شود.

سنت به بازی‌های علی کریمی می‌خورد؟
نه، خیلی بازی‌هایش را به خاطر نمی‌آورم ولی آنقدر فیلم و کلیپ بازی‌هایش را دیدم که الان دیگر همه آن‌ها را از حفظم.

۱۳۹۹/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...