نسخه چاپی

ورود مناظره‌های تئاتری به تلویزیون

تهیه‌كننده‌ «مجله تئاتر» شبكه چهار كه پیش از این اعلام كرده بود این برنامه در ایام محرم، روال عادی خود را طی می‌كند، از ورود گفت‌وگوهای مناظره‌یی با حضور افراد مخالف و موافق حوزه‌ی تئاتر خبر داد.


به گزارش نما، نیما دهقان در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: در حال هماهنگی هستیم تا به زودی بتوانیم شرایط را برای گفت‌وگوهای مناظره‌یی در «مجله تئاتر» فراهم کنیم؛ در این مناظره‌ها قرار است افراد موافق و مخالف در فضایی باز با حضور مجری درباره‌ی حوزه‌ی تئاتر و مسائل و مشکلات آن در مقابل یکدیگر گفت‌وگو کنند و انتقادات و نظراتشان را مطرح کنند.

وی درباره‌ی حساسیت‌هایی که ممکن است در گفت‌وگوهای مناظره‌یی تلویزیونی به وجود بیاید، اظهار کرد: قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد؛ چرا که این گفت‌وگو‌ها با حضور مجری در فضایی باز ارائه خواهد شد و دوستان تمام انتقاداتشان را بازگو می‌کنند و تمام مسؤولیتشان با خودشان است.

دهقان در پایان با اعلام اینکه از این هفته پخش سری چهارم «مجله تئاتر» آغاز می‌شود، به ایسنا گفت: تاکنون 67 برنامه‌ی زنده به روی آنتن بردیم و از هفته‌ی آینده قرار است سری چهارم را شروع کنیم؛ تنها تغییر برنامه فعلا همین گفت‌وگوهای مناظره‌یی خواهد بود.

۱۳۹۱/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...