نسخه چاپی

هدف از خطبه های نماز جمعه تقویت ایمان و اندیشه‌ها است

عکس خبري -هدف از خطبه هاي نماز جمعه تقويت ايمان و انديشه‌ها است

امام جمعه بدره گفت : نماز جمعه از نظر اجتماعی و سیاسی یك كنگره عظیم هفتگی است كه بعد از كنگره سالانه حج بزرگترین كنگره اسلامی است .

به گزارش نما،«سید مصطفی موسوی» در گفتگو با ایسنا ، اظهار کرد :هدف از خطبه‌های نماز و اهمیت آن تقویت ایمان و قوی شدن اندیشه ها و فکرها است و در این خطبه‌ها خطوط اصلی سیاست و موضع گیری نظام اسلامی برای مردم درست تشریح و تبیین می‌کند و در نهایت همدلی و وحدت را در بین مردم بیشتر می‌کند.

وی به اقدامات ابتکاری انجام شده در شهرستان بدره اشاره کرد و گفت: برگزاری نماز جمعه هر هفته به نام یک شهید، ترویج و اهداء کتاب رایگان در بین نمازگزاران، برپایی بازارچه آدینه جهت ترویج اقتصاد مقاومتی از جمله فعالیت‌های این شهرستان برای پربار شدن این سنگر عقیدتی است.

امام جمعه بدره تصریح کرد :ائمه جمعه به عنوان سربازان ولایت هستند و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب ائمه جمعه باید جایی که امر دائر باشد میان جبهه طرفدار اسلام و جبهه ای که طرفدار اسلام نیست موضع صریح و روشنی به نفع جبهه طرفدار اسلام بگیرد.

وی ادامه داد :نماز جمعه از نظر اجتماعی و سیاسی یک کنگره عظیم هفتگی است که بعد از کنگره سالانه حج بزرگترین کنگره اسلامی است .

۱۳۹۹/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...