نسخه چاپی

چاقوكشی دانشجو برای استاد

این حمله زمانی صورت گرفت كه استاد در حال تدریس در كلاس بوده است كه دانشجوی پسر از پشت سر با چاقو به این استاد خانم حمله و وی را از ناحیه كتف زخمی می كند.

به نقل از بازتاب، روز سه شنبه در حمله ای ناجوانمردانه، استاد خانم رشته جغرافیای دانشگاه آزاد اسلامی زابل توسط یک دانشجوی پسر مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

این حمله زمانی صورت گرفت که استاد در حال تدریس در کلاس بوده است که دانشجوی پسر از پشت سر با چاقو به این استاد خانم حمله و وی را از ناحیه کتف زخمی می کند.

این گزارش حاکی است، دانشجوی پسر مذکور بعد از این حادثه فرار می کند که توسط کارکنان و دانشجویان دانشگاه دستگیر و تحویل نیروی انتظامی می شود. ظاهرا برای وی حکم اخراج نیز صادر شده است.

گفته می شود دانشجوی مذکور و این استاد از ترم گذشته بر سر "نمره" مشکلاتی داشته اند و در روز حادثه دانشجوی مذکور بعد از درگیری لفظی با استاد، وی را با چاقو مورد حمله قرار می دهد؛ اقدامی که تا کنون به این نحو سابقه نداشته است.

حال این استاد خانم وخیم گزارش شده است.

گفتنی است نیروهای اورژانس هم پس از اطلاع با مقداری تأخیر برای اعزام این استاد به محل حادثه آمدند، به گونه ای که استاد مذکور ابتدا با خودرو یکی از کارکنان تا بخشی از مسیر حمل شده و سپس با خودرو اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

۱۳۹۰/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...