نسخه چاپی

برگزاری جلسات انتخاباتی در مجمع روحانیون

عضو شورای مركزی مجمع روحانیون مبارز گفت: جلساتی درباره انتخابات در مجمع روحانیون مبارز برگزار شده است اما تاكنون هیچ‌ برنامه مشخصی برای ورود به انتخابات توسط مجمع دنبال نشده است


به گزارش نما، عبدالواحد موسوي لاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره برنامه‌هاي انتخاباتي مجمع روحانيون مبارز گفت: جلساتي درباره انتخابات در مجمع روحانيون مبارز برگزار شده است اما تاكنون هيچ‌ برنامه مشخصي براي ورود به انتخابات توسط مجمع دنبال نشده است و براي اعضاي مجمع اين سوال ايجاد شده كه آيا شرايط براي ورود به انتخابات رقابتي فراهم مي‌شود يا خير.

عضو مجمع روحانيون مبارز ادامه داد: مجمع روحانيون مبارز در حال حاضر تصميمي براي ورود و يا عدم ورود به انتخابات نگرفته است.

وزير كشور دولت اصلاحات درباره اجماع اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي اظهار داشت: اگر شرايط براي ورود به انتخابات فراهم شود قطعا اصلاح‌طلبان به وحدت نظر و اجماع مي‌رسند و با يك كانديدا وارد عرصه خواهند شد.

موسوي لاري درباره طرح مناسك كه از سوي حزب مردم سالاري مطرح شده است، خاطر نشان كرد: همه احزاب و گروه‌‌هاي مختلف براي حركت در مسير اجماع و وفاق تلاش مي‌كنند و هر حركتي در اين مسير قابل ستايش و ستودني است.

۱۳۹۱/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...