نسخه چاپی

همصدایی برخی جریانات داخلی با رسانه های معاند

عکس خبري -همصدايي برخي جريانات داخلي با رسانه هاي معاند

شامگاه پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۹۹ شهرستان بهبهان شاهد تجمع افراد معدودی بود كه با تحریك رسانه‌های ضدانقلاب به بهانه اعتراض به گرانی‌ها به خیابان آمده و شعارهای تندی علیه نظام و مقدسات سر دادند.

شامگاه پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۹۹ شهرستان بهبهان شاهد تجمع افراد معدودی بود که با تحریک رسانه‌های ضدانقلاب به بهانه اعتراض به گرانی‌ها به خیابان آمده و شعارهای تندی علیه نظام و مقدسات سر دادند. اما نکته مهم دراین‌بین، هماهنگی مواضع بعضی از سیاسیون داخلی که سال‌ها سر سفره انقلاب نشسته‌اند، با خط رسانه‌ای رسانه های ضد انقلاب و گروه‌های خارج نشین است. به عنوان مثال: مصطفی تاج‌زاده، فعال اصلاح طلب در جایگاه یک نظریه‌پرداز و پیش‌گو قرار گرفته و می‌گوید: «باز پیش‌بینی می‌کنم که دیر یا زود بازهم اتفاق می‌افتد. همچنان که آبان 98 از دی‌ماه 96 گسترده‌تر، خشن‌تر و غارتی‌تر بود، بعدی هم گسترده‌تر، خشن‌تر و غارتی‌تر خواهد بود. همچنین علی‌رضا علوی‌تبار که سابقه خدمت در دستگاه‌های امنیتی کشور را دارد می گوید: «روش‌هایی چون «نافرمانی مدنی» نیز نوعی از اطاعت از قانون را با خود دارند. چون در نافرمانی مدنی ممکن است فرد اقدامی کند که در ظاهر با قانون مغایر باشد اما از پیش خود را آماده ساخته است تا بر اساس قانون و به دلیل نقض آگاهانه قانون مجازات شود.»
این درست است که به علت ناکارآمدی دولت تدبیر و امید،وضع نامناسب اقتصادی بر کشور حاکم است و اصلاح آن نیاز مند اصلاح سیاست های دولت است اما در خصوص مواضع سیاسی عده ای از مسئولین و نظریه پردازها در داخل کشور باید گفت؛ این عده راز ماندگاری خود را در هم‌صدایی با گروه‌های ضد انقلاب می‌دانند. البته این نکته را هم باید مد نظر داشت که این افراد در چهار سال اول دولت روحانی، تمام مشکلات و کاستی‌ها را به گردن دولت قبل می انداختند و در چهار سال دوم هم به‌جای پاسخگویی عملکرد چهارساله دولت مورد حمایتشان، ریشه مشکلات را به سیاست‌های کلی نظام مرتبط کردند و با در اختیار داشتن مناصب اجرائی عالی در سطح نظام، هیچ مسئولیتی برای خودشان متصور نبودند

۱۳۹۹/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...