نسخه چاپی

11 هزار موشك آماده شلیك یعنی چه

ایران در صورتی كه مورد كوچكترین تعرضی واقع شود در همان دقایق اولیه 11 هزار موشك را به سوی اسرائیل و منافع آمریكا در منطقه شلیك می كند.

به گزارش کیهان، سرلشكر زكريا حسين رئيس پيشين آكادمي عالي مصر ضمن بيان مطلب فوق به العالم گفت: در صورت هرگونه درگيري، منافع آمريكا در همه جاي خاورميانه در معرض تهديد و حمله خواهد بود.

وي اضافه كرد: آمريكا نيز به اين واقعيت باور دارد كه ايران عراق نيست و در صورت درگير شدن با ايران، تمام منافعش در منطقه در معرض تهديد و حمله قرار خواهد گرفت.

رئيس اسبق آكادمي عالي مصر خاطرنشان كرد: در نتيجه سياست بسيار موفقيت آميزي كه مسئولان و مردم ايران در پيش گرفتند و توانايي بسيار بالاي اين كشور در اداره نزاع با لجبازترين قدرت ها يعني آمريكا و رژيم اسرائيل، ايران توانست بحران را اداره و آن را در محورهايي مشخص و معين هدايت كند.
وي افزود: ايران از قدرت بازدارندگي نظامي بالايي برخوردار است كه از در اختيار داشتن موشك ها، ناوچه ها و ديگر امكانات و ورود به عرصه فن آوري هاي فضايي و همچنين برگزاري رزمايش هاي متوالي و موفقيت آميز ناشي مي شود. در آخرين رزمايشي كه ايران انجام داد سه موشك قاره پيما را با موفقيت آزمود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...