نسخه چاپی

پیام آیة الله مكارم درپی پیروزی مقاومت در غزه

آیت‌الله‌ مكارم شیرازی در پیامی به‌مناسبت پیروزی غزه در جنگ 8 روزه تأكید كرد: همه دنیا فهمیدند كه تنها حامی مردم فلسطین ایران است در حالی كه سران مرتجع عرب فقط حرف زده‌اند، اتحادیه عرب و گروه‌های وابسته كه با پول‌های سعودی و قطر تغذیه می‌شدند، كاملا رسوا شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا متن کامل پیام آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی به‌مناسبت پیروزی غزه در جنگ 8 روزه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم؛ مقاومت قهرمانانه دلیرمردان غزه در ایام عاشورای حسینی، ایام پیروزی خون بر شمشیر در برابر ارتش اسرائیل که از زمین و آسمان آتش بر سر آن‌ها ریختند و به هیچ کس حتی کودکان شیرخوار رحم نکردند با تمام تلخی‌هایش ثمرات شیرین و ماندگاری داشت؛ از یکسو ثابت شد که عمر شکست‌های جنگی اسرائیل روز به روز کوتاه‌تر می‌شود اگر مقاومت حزب‌الله در لبنان سی و سه روز به طول انجامید تا شاخ غول اسرائیل شکسته شد در جنگ بیست و دو روزه غزه به کمتر از آن کاهش یافت.

و این بار بیش از هشت روز طول نکشید که اسرائیل طعم تلخ شکست را چشید و به آتش بس گردن نهاد و اگر در آینده این خطا را تکرار کند به یقین عمر شکستش کوتاه‌تر خواهد بود.

از سوی دیگر افسانه ارتش شکست‌ناپذیر و گنبد آهنین و سرزمین امن و امان به کلی بر باد رفت و همه دنیا با نهایت تعجب دیدند که موشک‌های مقاومت اعماق اسرائیل را هدف قرار می‌دهد و هواپیمای جاسوسی می‌تواند تا عمق آن پیشروی کند و بنابراین دیگر تهدید مقاومت لبنان یا کشور ایران با این رسوایی بزرگ در برابر ارتش ظاهراً کوچک غزه جز یک رجزخوانی مسخره بیش نیست. از سوی دیگر آمریکا با حمایت بی‌قید و شرط خود از جنایات اسرائیل که برای مصرف داخلی کشورش به سبب سلطه صهیونیست‌ها بر آن صورت گرفت روزبه‌روز در صحنه جهان منفورتر می‌شود و این بهای سنگینی است که باید آمریکایی‌ها در برابر حمایت بی‌قید و شرط اسرائیل بپردازند.

از سوی سوم، همه دنیا فهمیدند که تنها حامی مردم مظلوم فلسطین در عمل که از هیچ‌گونه کمکی مضایقه ندارد ایران است در حالی که سران مرتجع عرب فقط حرف زده‌اند و مقاومت غزه با صراحت اعتراف کرد تمام کمک را ایران به آن‌ها در این نبرد نابرابر کرده است و به این ترتیب اتحادیه عرب و گروه‌های وابسته که با پول‌های سعودی و قطر تغذیه می‌شدند، کاملاً رسوا شدند و به این ترتیب نظام جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان تنها یار وفادار مسلمانان مظلوم شناخته شد و این افتخار بزرگی است برای ما.

در اینجا تأکید می‌کنیم که آن‌ها یقین داشته باشند در سوریه نیز شکست خواهند خورد؛ چرا که همه می‌دانند هدفشان نجات مردم سوریه نیست بلکه خدمت به آمریکا و اسرائیل است و این هدف محکوم به شکست است، به علاوه عمر این رژیم‌های وابسته نیز به سر رسیده و به‌زودی شاهد فروپاشی آن‌ها خواهیم بود. «إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا وَنَرَاهُ قَرِیبًا»، (آیات 6 و 7 سوره معارج)

۱۳۹۱/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...