نسخه چاپی

تهدید هواپیمای مسافری ایران سند درماندگی آمریكا

عکس خبري -تهديد هواپيماي مسافري ايران سند درماندگي آمريکا

در چند 5 شنبه شب گذشته رسانه‌های خبری؛ ‌یك خبر عجیب را منتشر كردند؛‌ خبر این بود: ایجاد مزاحمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه!

در چند 5 شنبه شب گذشته رسانه‌های خبری؛ ‌یک خبر عجیب را منتشر کردند؛‌ خبر این بود: ایجاد مزاحمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه! خبرگزاری رویترز پنجشنبه شب گزارش داد که یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه، برای آن ایجاد مزاحمت کرده است.در مورد این واقعه باید به یک سری نکات توجه کرد:

آمریکا توانایی اقدام مستقیم علیه ایران را ندارد بنابراین سعی می کند با این دست اقدامات شکست‌های استراتژیک خود در مقابل ایران را جبران کنند شکست هایی نظیر سقوط گلوبال هاوک، ارسال چندباره فراورده‌های نفتی به ونزوئلا و....همچنین آمریکا در چند ماه‌ گذشته به دنبال اذیت کشورهای محور مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و ایران بوده است. آمریکا با این اقدامان در واقع تنها زمین بازی را از جنگ با گروه‌های تروریستی به نبرد دائمی با آمریکا تا خروج آن‌ها از منطقه تغییر داده است.
امیدواریم نیروهای داخلی حامی آمریکا که تا دیروز در وصف آمریکا مطلب و بیانیه می‌نوشتند، از اهداف ضدایرانی آمریکا بیدار شده باشند و خط خود را از این رژیم پلید که بیان می‌دارد «ایرانی خوب ایرانی مرده است»، جدا کنند
تجربه به ما ثابت کرده است که توطئه‌های دشمن را باید داغ جواب داد. اگر در آن زمان که ناو «یو‌اس‌اس وینسس» با فرماندهی دریاسالار «ویلیام کرو»، به هواپیمای مسافربری 655 با 290 سرنشین شلیک کرد و خلیج‌فارس را لاله‌گون کرد، پاسخ محکم و داغ داده بودیم، شاهد اعطای درجه و مدال افتخار از سوی ریگان به وی نبودیم؛ اما اکنون فراگرفته‌ایم که اجازه ندهیم هیچ نظامی آمریکایی از نبرد با ایران، مدال افتخار و درجه ارشدیت دریافت کند، مگر اینکه مرده باشد.


۱۳۹۹/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...