نسخه چاپی

۴ نفر قربانی سیلاب در انگلیس شدند+ تصاویر

به دنبال جاری شدن سیلاب در انگلیس، چهار نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ۸۰۰ خانه نیز متحمل خسارات شدیدی شدند.

به گزارش نما، فارس به نقل از شبکه «راشاتودی» نوشت: به دنبال جاری شدن سیلاب در انگلیس، چهار نفر جان خود را در سراسر این کشور از دست دادند و بیش از 800 خانه نیز متحمل خسارات شدیدی شدند.

بر اساس این گزارش، جنوب انگلیس شاهد شدیدترین بارندگی و بادهای سهمگین شده است و بخش میانی، غرب و شمال انگلیس نیز در روزهای آینده با وقوع طوفان شدید مواجه است. حدود 3 هشدار سیل در روزهای اخیر در منطقه انگلیس، ولز و اسکاتلند اعلام شده است و 4 نفر بر اثر جاری شدن سیلاب در اواخر هفته جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز ناپدید شده است.

یک زن 21 ساله که بنا بر برخی گزارش‌ها آواره بوده است، روز شنبه هفته جاری در «اکسیتر»، بر اثر سقوط یک درخت بر روی چادرش جان خود را از دست داد و دو مرد دیگر در این حادثه زخمی شدند.

در منطقه «کمبریجشایر»، یک مرد 70 ساله نیز پس از سقوط خودرویش در آب، غرق شد و یک عابر پیاده او را به ساحل آورد اما دیگر دیر شده بود و او جان خود را از دست داد. روز شنبه همچنین، یک مرد 50 ساله در مه شدید به داخل رودخانه افتاد و جان خود را از دست داد و روز پنجشنبه هفته گذشته نیز یک مرد میانسال نیز به دلیل سقطو در یک رودخانه غرق شد.

پلیس همچنان به دنبال یک مرد 91 ساله است که در جریان وقوع سیلاب ناپدید شده است و هم‌اکنون یک کودک 12 ماهه نجات پیدا کرده است.


















۱۳۹۱/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...