نسخه چاپی

دیپلمات سابق، مدیر امنیت سایبری انگلیس می‌شود

عکس خبري -ديپلمات سابق، مدير امنيت سايبري انگليس مي‌شود

یك دیپلمات ناسازگار سابق و نخستین زنی كه توانست دوره نظامی انتخابی مشابهی با آنچه رئیس نیروهای مسلح گذرانده بود را به اتمام برساند، مبارزه بریتانیا علیه حمله‌های سایبری را رهبری خواهد كرد.

به گزارش نمابه نقل از روزنامه تلگراف، "لیندی کامرون" مدیرکل برون‌گرای دفتر ایرلند شمالی، از ماه اکتبر جانشین "سیارن مارتین" شده و کار خود به عنوان مدیر اجرایی "مرکز ملی امنیت سایبری" را آغاز خواهد کرد.

خانم کامرون در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک غیرنظامی توانست از آکادمی دفاعی شریونهام برای فرماندهی ارشد و کارکنان فارغ‌التحصیل شود؛ یک دوره تأثیرگذار که فارغ‌التحصیلان آن شامل ژنرال نیک کارتر، رئیس ستاد مشترک ارتش بریتانیا هستند.

وی اظهار کرد که با رغبت زیادی قصد استفاده از این فرصت برای بالا بردن سطح مرکز ملی امنیت سایبری را دارد.

کامرون که به عنوان دبیرکل "دپارتمان توسعه بین‌المللی" فعالیت کرده و مسئولیت برنامه‌هایی در آفریقا، آسیا و خاورمیانه- از جمله در عراق و افغانستان- را بر عهده داشته، افزود این دپارتمان که بخشی از ستاد ارتباطات دولت است و در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده، طی چهار سال گذشته، رویکرد بریتانیا به امنیت سایبری را تغییر داده و معیاری برای سایر کشورها ایجاد کرده است.

لیندی کامرون که در ایرلند شمالی متولد شده، حرفه خود را در ابتدا در بخش خصوصی با شرکت مشاوره‌ای مک‌کنزی آغاز کرد. اوایل امسال او در لیست "افتخارات سال جدید" قرار گرفت و به خاطر خدماتش در راستای توسعه بین‌المللی، از وی تقدیر شد.
ایسنا

۱۳۹۹/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...