نسخه چاپی

استفاده از تكنیك‌های نوین، عامل موفقیت یگان ویژه ناجا

عکس خبري -استفاده از تکنيک‌هاي نوين، عامل موفقيت يگان ويژه ناجا

جانشین یگان های ویژه نیروی انتظامی گفت: بدون شك عامل موفقیت نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه در ماموریت‌ها نشات گرفته از نگاه دقیق بر آموزش‌ها، استفاده به موقع از تجهیزات و تاكتیك‌های نوین و روحیه جهادی و انقلابی كاركنان است.

به گزارش نمااز پایگاه خبری پلیس، سردارعلی عظیمی در دیدار با سردار حسین امجدیان فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ افزود: نیروی انتظامی به خصوص یگان‌های ویژه باید با ارتقاء تجهیزات نوین و بومی و نیز با استفاده از تکنیک های به روز، مسیر پیشرفت را طی کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با رویکرد هوشمندسازی اقدامات مطلوبی را در راستای انجام مطلوب تر ماموریتهای خود انجام داده است، می توان به استفاده از تاکتیک ها و تکنیک های به روز در ماموریت ها اشاره کرد.

سردار عظیمی با بیان اینکه امروز، روز کار و تلاش جهادی است و برای شتاب دادن به مسیر بالندگی، اقتدار کشور و نظام باید همه پیرو ولی فقیه باشیم، گفت: در یگان های ویژه حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی در انجام مأموریت‌ها با تکیه بر روحیه انقلابی و جهادی و ولایت پذیری صورت می پذیرد که نتیجه این اقدامات مفید و موثر، حفظ و ارتقای نظم و امنیت کشور بوده است.

جانشین یگان های ویژه ناجا گفت: ایجاد امنیت، آرامش و آسایش هموطنان از اهداف و وظایف یگان ویژه ناجاست، پلیس ویژه در همه ماموریت ها در کنار مردم است و با سرلوحه قرار دادن رویکرد اجتماعی و جلب مشارکت مردمی برای ایجاد امنیتی پایدار در تلاش است.

سردار عظیمی افزود: خدمت صادقانه، به هنگام و بی منت به مردم وظیفه اصلی پلیس مکتبی در جامعه اسلامی است و با آموزش الگوهای صحیح رفتاری، گفتاری و نظارت بر کسب این مهارت ها و نهادینه شدن آن ها در بین کارکنان، می توان رضایت مردم را به دست آورد.
ایرنا

۱۳۹۹/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...