نسخه چاپی

3 شكست استقلال با قلعه نوعی مقابل فولاد

عکس خبري -3 شکست استقلال با قلعه نوعي مقابل فولاد

تعداد باخت های قلعه نوعی مقابل فولاد در لیگ برتر بیش از تعداد بردهایش بوده است

به گزارش نما به نقل از سایت گل- امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال در دیدارهای این تیم مقابل فولاد 3 بار شکست خورده است. به گزارش سایت گل، قلعه نوعی تاکنون در 8 بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی سرمربی استقلال مقابل فولاد بوده است که 2 برد و 4 تساوی و 3 باخت نصیبش شده است. بردهای او در فصل 82 و 84 در آزادی بوده که تیمش با نتایج 3-1 و 4-1 فولاد را شکست داده است. اما باخت های او با استقلال مقابل فولاد در دو دیدار رفت و برگشت فصل 83 با نتایج 1-2 و 0-1 و در فصل 87 با نتیجه 0-1 بوده که دو باخت او در آزادی رقم خورده است. قلعه نوعی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی 86 نیز سرمربی استقلال بود که دو تیم به تساوی 1-1 رسیدند اما در ضربات پنالتی وحید طالب لو درخشید و با گرفتن 2 پنالتی تیم استقلال را برنده و فینالیست کرد.

در فصل 87-88 که استقلال با قلعه نوعی قهرمان لیگ برتر شد، این تیم موفق به شکست فولاد نشد اما فولاد با پیروزی مقابل ذوب آهن در بازی هفته آخر کمک بزرگی به قهرمانی استقلال کرد تا قلعه نوعی از مجید جلالی سرمربی وقت فولاد به نیکی یاد کند!

امیر قلعه نوعی فصل گذشته با تیم تراکتورسازی یک برد و یک باخت مقابل فولاد داشت، با سپاهان یک برد و 3 تساوی از فولاد گرفت و با استقلال اهواز نیز مقابل فولاد شکست را متحمل شد. در مجموع 15 رویارویی با فولاد در لیگ برتر، 4 برد و 6 مساوی و 5 باخت در کارنامه قلعه نوعی ثبت شده است.

۱۳۹۱/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...