نسخه چاپی

برگزاری مسابقات قرآن و نماز از شبكه های شاد و قرآن سیما

عکس خبري -برگزاري مسابقات قرآن و نماز از شبکه هاي شاد و قرآن سيما

مدیركل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش گفت: سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر كشور در بستر شبكه شاد و شبكه قرآن و معارف سیما در حال برگزاری است.

به گزارش نما،محمدرضا مسیب زاده با اشاره به آغاز مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز از چهارشنبه ۸ مردادماه، اظهار کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از حضور فیزیکی دانش آموزان در محیط‌های برگزاری مسابقات، مرحله نهایی کشوری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه در کانال قرآن شبکه شاد آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این برنامه به‌صورت زنده علاوه بر شبکه شاد از طریق شبکه قرآن و معارف اسلامی نیز پخش می‌شود.

مسیب زاده گفت: هرچند این مسابقات از اول مرداد ماه در بستر شاد آغاز شده بود اما به‌طور رسمی از چهارشنبه با برگزاری آئین افتتاحیه به‌صورت نمادین و سخنرانی معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش این مسابقات آغاز شده است و داوران در سطوح و رشته‌های مختلف به داوری آثار ارائه‌ شده می‌پردازند.

وی تصریح کرد: لیست دانش آموزان برگزیده و راه‌یافته به این مرحله از مسابقات در فضای شاد و همچنین پرتال معاونت پرورشی و فرهنگی انتشار یافته است و دانش آموزان می‌توانند اطلاعات موردنیاز را ازآنجا دریافت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش از ادامه این مسابقات در فضای مجازی تا پایان مردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: کاربران می‌توانند برای شرکت در بهره‌مندی از این مسابقات به آدرس الکترونیکی parvareshi۱@ در شبکه شاد مراجعه کنند.
ایسنا

۱۳۹۹/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...