نسخه چاپی

مسابقه «علاوه تر» مهمان خانه یزدی ها می شود

عکس خبري -مسابقه «علاوه تر» مهمان خانه يزدي ها مي شود

ایمنا نوشت: رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از تولید و پخش مسابقه شاد «علاوه تر» در ایام عید قربان تا غدیر در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش نما،عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه هایی شاد و متنوعی را برای اعیاد قربان و غدیر تدارک دیده ایم، اظهار کرد: یکی از برنامه های جذاب با محتوای آموزشی و سرگرمی در قالب طنز که برای این ایام در نظر گرفتیم مسابقه ای با عنوان «علاوه تر» است که مراحل پایانی تولید را پشت می گذراند.
وی افزود: این مسابقه در قالب هشت گروه پنج نفره شامل چهار نفر اعضای یک خانواده و یک نفر از هنرمندان مطرح یزدی به عنوان مربی برگزار می شود.
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: این مسابقه در فضای مجازی به نشانی «یزدفرهنگ» در ایام عید قربان تا غدیر هر شب پخش خواهد شد که البته زمان پخش آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
وی از ضبط و تدوین مراحل مقدماتی این مسابقه خبر داد و تصریح کرد: این برنامه در طبقه یازدهم برج آسمان در حال فیلمبرداری است که تا مراحل نیمه نهایی و فینال پیشرفت کار داشته است.
ملازینلی احتمال پخش تلویزیونی این مسابقه را منتفی ندانست و خاطرنشان کرد: در تولید این برنامه تمامی استانداردهای برنامه های تلویزیونی رعایت شده و امیدورایم با تعاملی که بین سازمان فرهنگی و صدا و سیمای مرکز یزد وجود دارد بتوانیم شاهد پخش این برنامه در سیمای یزد نیز باشیم.
وی بهره مندی از مشارکت رسانه ها و صفحات و کانال های پرطرفدارشبکه های اجتماعی را از مهمترین روش های ترغیب مردم برای بازدید از برنامه عنوان کرد و در خصوص میزان هزینه آن اظهار داشت: برای ساخت و تولید این برنامه ۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.
گفتنی است کارگردانی این پروژه بر عهده مسیح دهقانی است و فرزاد فیضی نیز به عنوان مدیر تولید این پروژه فعالیت می کند.
فرشاد براتی و امیر رضازاده نیز مدیریت اجرایی و روابط عمومی این برنامه را برعهده دارند.
خبر آنلاین

۱۳۹۹/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...