نسخه چاپی

كالدرون: دعوت پرسپولیس افتخار بزرگی است اما تبریك من را از راه دور بپذیرید

عکس خبري -کالدرون: دعوت پرسپوليس افتخار بزرگي است اما تبريک من را از راه دور بپذيريد

سرمربی پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: دعوت باشگاه پرسپولیس برای حضور در جشن قهرمانی افتخار بزرگی برای من بود اما نمی‌توانم به تهران بیایم.

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته موفق شد با برتری برابر نفت مسجد سلیمان قهرمانی خود را در لیگ نوزدهم قطعی کند و با هماهنگی‌های صورت گرفته هفته آینده سرخپوشان پس از بازی برابر ذوب‌آهن جشن قهرمانی خود را بر پا می‌کنند.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس برای ادای احترام، از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون برای شرکت در جشن قهرمانی این باشگاه دعوت کرد تا این دو مربی همراه دستیاران خود در این جشن شرکت کنند.

گابریل کالدرون سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با همین موضوع با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بسیار خوشحالم که پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده است و افتخار می‌کنم که باشگاه برای حضور در جشن قهرمانی از من دعوت به عمل آورد. خیلی دوست داشتم می‌توانستم در این موفقیت در کنار اعضای هیات مدیره باشگاه، هواداران و بازیکنان فوق‌العاده پرسپولیس باشم اما متاسفانه شیوع ویروس کرونا شرایطی به وجود آورده که مسافرت و تجمع غیرممکن است. به همین دلیل قادر نیستم این دعوت را بپذیرم و از راه دور تبریک می‌گویم.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...