نسخه چاپی

برگزاری كارگاه آموزش مجازی "روانشناسی درترافیك" در منطقه2

عکس خبري -برگزاري کارگاه آموزش مجازي "روانشناسي درترافيک" در منطقه2

معاونت حمل و نقل و ترافیك در راستای فرهنگسازی ر رفتارهای صحیح ترافیكی ، كارگاه آموزش مجازی "روانشناسی درترافیك" ویژه مدیران و معاونین پرورشی مدارس منطقه 2 تهران را برگزار می كند.

به گزارش نمابه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، امیرحسین حیدر نیا، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اینکه مدارس در فرهنگ سازی ترافیکی نقش مهمی دارند گفت: با توجه به تاثیرگذاری آموزش در کودکان در نهادینه کردن فرهنگ صحیح ترافیکی، شهرداری منطقه 2 تلاش دارد تا با مشارکت آموزش و پرورش برنامه های آموزشی با محوریت فرهنگ ترافیک برگزار کند.
او افزود: مدارس به عنوان مهمترین و تنها نهاد مسئول تربیت عمومی می توانند از طریق کارکردهای آموزشی رسمی و غیررسمی به فرهنگ سازی در زمینه ترافیک پرداخته و فاصله بین شایستگی های موجود با شایستگی های مطلوب را بدین شکل به کودکان آموزش دهد.
حیدرنیا افزود: برهمین اساس در گام نخست کارگاه آموزش مجازی و آنلاین فرهنگ ترافیک با موضوع "روانشناسی ترافیک" ویژه مدیران و معاونین پرورشی مدارس منطقه 2 پیش بینی شده و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان نیز دردستور کار برنامه های آموزشی قراردارد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه از برگزاری مسابقه «مهر ترافیک» ویژه دانش‌آموزان تهرانی خبرداد و گفت: این مسابقه با هدف نهادینه سازی فرهنگ ترافیک و رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند.
به گفته حیدر نیا ،رفتارهای ایمن عابرپیاده در پیشگیری از تصادفات، حریم‌های امن شهر من، فاصله اجتماعی در حمل‌ونقل عمومی و ایمنی در دوچرخه‌سواری از جمله محورهای این مسابقه است.
او در ادامه افزود:مسابقه در دو بخش فیلم کوتاه و پادکست 50 ثانیه برگزار می شودوعلاقه‌مندان تا 15 شهریور ماه فرصت دارند آثارشان را به شماره 09057562933در فضای مجازی با استفاده از برنامه تلگرام ارسال کنند

۱۳۹۹/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...