نسخه چاپی

بركناری آبرومندانه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن/ سخنگو، سرپرست شد

عکس خبري -برکناري آبرومندانه مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن/ سخنگو، سرپرست شد

با كنار رفتن جواد محمدی از سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، احمد جمشیدی به‌عنوان سرپرست این باشگاه معرفی شد.

به گزارش نما، در نشست امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، جواد محمدی از سمت مدیرعاملی باشگاه کنار رفت و احمد جمشیدی به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه ذوب‌آهن معرفی شد.

جمشیدی پیش از این به‌عنوان سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن شناخته می‌شد و ریاست تربیت بدنی اصفهان و مدیرکلی امور اجتماعی استانداری این استان را در کارنامه دارد.

این تغییر مدیریتی در باشگاه ذوب‌آهن درحالی است که ذوب‌آهن در ابتدای فصل کار را با مدیریت سعید آذری آغاز کرد، اما با تصمیم یزدی‌زاده رئیس کارخانه ذوب‌آهن و هیئت مدیره این باشگاه، از سمتش برکنار و جواد محمدی به‌عنوان مدیرعامل جدید معرفی شده بود.

ذوب‌آهن که فصل گذشته بهترین کارنامه را در بین تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت، در فصل جاری دچار بحران نتیجه‌گیری و سایر مشکلات شد. این تیم در فاصله سه هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر با 26 امتیاز در رده دوازدهم و یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول شناخته می‌شود.

با وجود مشکلات زیاد از جمله ناکامی در تغییرات پیاپی مربیان، عدم نتیجه‌گیری، از دست دادن بازیکنان اصلی، در باشگاه ذوب‌آهن دلیل برکناری جواد محمدی بیماری او عنوان شده است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...