نسخه چاپی

نگرانی عباس غزالی برای بازیگران پیشكسوت

عکس خبري - نگراني عباس غزالي براي بازيگران پيشکسوت

عباس غزالی با اشاره به بازیگرانی چون غلامحسین لطفی بیان كرد كه چرا باید پیشكسوت ها در خانه بپوسند و كسانی كه جایگاه متفاوتی دارند به كار گرفته شوند؟



به گزارش نما، عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون که این شب ها با سریال « شاهرگ » هر شب روی آنتن است، تنها هنرمندی بود که راضی نشد ماسک و دستکش خود را جلوی دوربین برنامه «عید همدلی» در بیاورد و همان ابتدا در این باره گفت: استفاده از این ماسک و دستکش حتما مهمترین راه پیشگیری است که این میزان درباره اش صحبت و تاکید می شود. من هم اگر اینها را استفاده نکنم راحت تر هستم اما فکر میکنم الان که اینقدر آمار به طرز غمگینی بالا رفته به خاطر همین افکار است که با خود می گوییم فاصله ام خوب است، خسته شدم ماسک را دربیاورم، عزیزم را بغل کنم و ... همین تعارفات است که دارد به ما ضربه سنگینی در این شرایط میزند.

اخبار چهره ها - وی همچنین درباره ضبط سریال «شاهرگ» که با شیوع بیماری کرونا تداخل پیدا کرد بود، گفت: فیلمبرداری «شاهرگ» ۹ ماه طول کشید. از تابستان سال گذشته تا خرداد امسال ما حتی در شروع پیک اول کرونا مشغول فیلمبرداری بودیم و تا نزدیکی روزهای سال جدید کار را ادامه دادیم اما با شروع فروردین و وقتی دستور آمد همه فعالیت ها متوقف شود، «شاهرگ» هم متوقف شد. پس از ۲ ماه وقفه دوباره فیلمبرداری را از سر گرفتیم که خوردیم به پیک دوم شیوع بیماری حتی این روزهای آخر فیلمبرداری در اوج بیماری به کار ادامه می دادیم.

عباس غزالی اضافه کرد: با لباس های زمستانی باید در گرمای خرداد در کوچه پس کوچه های تنگ با حضور هنروران و صحنه های انفجار به کار ادامه می دادیم و استرس بسیاری را متحمل شدیم.

وی درباره پذیرش این سریال ادامه داد: فیلمنامه «شاهرگ» برایم جذاب بود چون در تلویریون ندیده بودم به التهابات دهه شصت و بمب گذاری های آن سال ها پرداخته شود. از طرفی خود نقش فرخ برایم جذاب بود چون کاراکتری خاکستری است و تا قسمت آخر معلوم نمی شود کدام طرف است.

وی همچنین گفت: من در بازیگری یاد گرفته ام که بهترین کارم را ارایه بدهم. به نظر من سینما، تلویریون و تئاتر هیچ فرقی نمی کنند و یک نقطه اشتراک دارند که آن مردم به عنوان مخاطب هستند. حتی اگر یک زمانی در سینما هم پرکار باشم به اینحا نمی رسم که در تلویریون کار نکنم. چون به این فکر می کنم که آن خانواده ها در نقاط محروم که تمام سرگرمی شان همین قاب تلویزیون است چه گناهی کرده اند.

در انتهای برنامه، غزالی که چندی پیش درباره پژمان جمشیدی گفته بود، او فوتبالیست خوبی است اما بازیگر نه، در توضیح این موضوع گفت: کمی شیطنت خبرنگاری در این موضوع موثر بود چون طی یک مصاحبه سوالی از من شد و این حرف من به جای تمام حرفهایم تیتر شد که البته همین جا از هرکسی ناراحت شده عذر خواهی میکنم، اما نظرم عوض نمی شود.

وی در ادامه درباره دلیل گفتن این حرف ادامه داد: اگر ما سیستمی داشتیم که در آن همه چیز سرجای خودش بود الان پیشکسوتی مانند غلامحسین لطفی نباید بیاید در برنامه تلویزیون گریه کند و تازه به یاد او بیافتند. ما در سریالی میبینیم ۲ نفر نقش پدر و پسر را بازی می کنند که همسن هستند. مگر ما بازیگر پیشکسوت نداریم. چرا باید پیشکسوت ها در خانه بپوسند و کسانی که جایگاه متفاوتی دارند به کار گرفته شوند؟

او همچنین در دفاع از نظری که درباره پژمان جمشیدی داده گفت: شاید ایشان بازی قابل قبولی هم از خود ارایه دهد اما این بازی با بازی کسی که سال ها در این عرصه درس خوانده، تجربه کسب کرده متفاوت است. از طرفی فارغ از هر نگاهی من نظرم را درباره این موضوع دادم و فکر میکنم نظر هر کسی محترم است.

«عید همدلی» محصول گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی است که به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر تولید شده و هرشب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از این شبکه به روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه را باربد بابایی بر عهده دارد و با هدف حمایت از پویش میلیونی اطعام عید غدیر پخش می شود.

۱۳۹۹/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...