نسخه چاپی

فردا؛ برگزاری مرحله دوم نهضت كمك مومنانه در ۲۷ استان

عکس خبري -فردا؛ برگزاري مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ?? استان

توزیع سبد معیشتی با همكاری سازمان‌های بسیج اقشار فردا در ۲۷ استان انجام خواهد شد.

به گزارش نما،روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: این سبد شامل اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، ارائه بسته‌های کمک معیشتی، بسته‌های لوازم تحریر، لباس ویژه دانش آموزان، ماسک رایگان و... می‌شود.
روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ادامه یافتن نهضت کمک مومنانه تاکید کرده است:
رهبری معظم انقلاب اسلامی نهضت خدمت مؤمنانه در آستانه ماه رمضان را بسیار با ارزش و گره‌گشا از زندگی قشر‌های ضعیف دانستند و افزودند: این نهضت تعاون و احسان باید رشد و توسعه پیدا کند و هر کس به هر شکل که می‌تواند کمک و مراقبت کند که کسی از نیازمندان از قلم نیفتد.
از این روست که سازمان بسیج مستضعفین که در مرحله اول نهضت کمک مومنانه با تمام قدرت وارد صحنه شد، در مرحله دوم نیز همه استعداد‌ها را به کار گرفته تا این نهضت را ادامه دهد.
بیانیه روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه از هفته گذشته آغاز شده است و در دهه امامت و ولایت در چند مقطع زمانی ادامه می‌یابد، می‌افزاید: روز چهارشنبه هشتم مردادماه شاهد توزیع سبد‌های معیشتی از سوی سازمان بسیج مستضعفین به محروماین استان تهران بودیم. همچنین روز سه شنبه چهاردهم مرداد نیز به همت سازمان بسیج کارگری، برنامه گسترده نوبت ایثار برای کمک به نیازمندان جامعه برگزار شد.
روز چهارشنبه پانزدهم مردادماه نیز توزیع سبد معیشتی از سوی سازمان‌های بسیج اقشار در ۲۷ استان میان محرومان و حاشیه نشینان انجام خواهد گرفت که شامل اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، ارائه بسته‌های کمک معیشتی، بسته لوازم تحریر، لباس ویژه دانش آموزان، ماسک رایگان، ذبح دام سبک و سنگین و توزیع آن میان نیازمندان، توزیع بسته‌های غذای گرم ویژه محرومان و... می‌شود.
روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برنامه نهضت "کمک مومنانه" در ماه ذی الحجه و دهه امامت و ولایت ادامه دارد، خاطرنشان می‌کند: یک میلیون و نیم سبد معیشتی، ۲۰ هزار سری جهیزیه، دو و نیم میلیون پرس غذا، ۱۸ هزار دست البسه و کفش، ۲۷ هزار راس قربانی دام، ۶۰۰ هزار قطعه مرغ منجمد، ۲۶ هزار بسته لوازم تحریر، ۵۰ میلیارد تومان کارت هدیه و... در میان نیازمندان و محرومین در قالب کمک مومنانه در توزیع می‌شود.
سازمان بسیج مستضعفین درصدد است تا مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه را در دو مقطع زمانی دیگر در دهه اول محرم الحرام و همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و دهه آخر ماه صفر المظفر ادامه دهد که جزئیات این برنامه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
صداوسیما

۱۳۹۹/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...