نسخه چاپی

تقویت روحیه علمی و پژوهشی در دانش‌آموزان لازم است

عکس خبري -تقويت روحيه علمي و پژوهشي در دانش‌آموزان لازم است

اهواز- معاون فرهنگی و پرورشی اداره كل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تقویت روحیه علمی و پژوهشی در دانش‌آموزان لازم است چرا كه مقام معظم رهبری همواره بر دانایی و توانایی جوانان تأكید داشته‌اند.

به گزارش نما،محمد رفیعی ظهر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ضمن تشکر از اقدامات فعال و سازنده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، به بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد تربیتی اشاره و اظهار کرد: آن تعلیم و تربیتی سالم است که دانش‌آموز را به فعالیت وا دارد و تغییرات رفتاری را در او به جای گذارد.

وی با اشاره به اینکه فرامین رهبر انقلاب پیرامون مسائل تربیتی بیش‌ازپیش باید مورد توجه تشکل‌های دانش‌آموزی قرار گیرد، افزود: توصیه‌ها و فرامین رهبر انقلاب در پرتو امید هستند چرا که ضروری است در اوضاع کنونی جامعه، نگاه خوش‌بینانه و امیدواری رواج یابد.

معاون تربیتی آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم تقویت روحیه علمی و پژوهشی در دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری همواره بر دانایی و توانایی جوانان تأکید داشته‌اند.

رفیعی ترویج معنویت و اخلاق را یکی از اساسی‌ترین پایه‌های تربیت دانست و افزود: ما نسبت به این مسئله نگاه استراتژیک داریم. اگرچه باید در علم و پژوهش پیشرفت کنیم اما توجه به معنویت جوانان بدون شک مهم‌تر است.

وی در پایان عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد، عزت ملی و سبک زندگی اسلامی را از برجسته‌ترین ویژگی‌های یک جوان انقلابی دانست و گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم این اصول را برای تربیت جوانان به عنوان خط مشی مؤسسات تربیتی بیان می‌کنند.
مهر

۱۳۹۹/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...