نسخه چاپی

امدادرسانی به بیش از ۷ هزار آسیب دیده سیلاب در سیستان وبلوچستان

عکس خبري -امدادرساني به بيش از ? هزار آسيب ديده سيلاب در سيستان وبلوچستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاكنون به ۷ هزار و ۳۵۹ نفر آسیب دیده از باران و سیلاب اخیر در این استان امدادرسانی شده است.

به گزارش نما،حسن مصفا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در جنوب استان دچار آبگرفتگی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو تاکنون به ۷ هزار و ۳۵۹ فرد آسیب دیده از سیلاب در قالب یک هزار و ۷۸۶ خانوار آسیب دیده توسط جمعیت هلال احمر امداد رسانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان همچنان در حال انجام است، ادامه داد: ۷۰ خانوار این چهار شهرستان توسط نیروهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در چادر اسکان اضطراری داده شدند.

مصفا تصریح کرد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت ۲۶۸ تخته پتو، ۷۹ تخته موکت، ۷۰ دستگاه چادر و مقادیری نایلون و مواد غذایی بین افراد آسیب دیده در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع کردند.
مهر

۱۳۹۹/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...