نسخه چاپی

پول برانكو را كامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود كه بازداشتم شایعه است

عکس خبري -پول برانکو را کامل مي‌دهيم و محروم نمي‌شويم/ مشخص بود که بازداشتم شايعه است

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس نگران پول برانكو نباشند و ما با پرداخت مطالبات او محروم نخواهیم شد.

به گزارش نما، رضا یلوه درباره بحث پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: طلب برانکو خوشبختانه به خوبی مدیریت شد و روز گذشته (سه‌شنبه) هم جلسه‌ای به همراه رسول‌پناه، خبیری و حسینی با مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، آقای کسرایی و خانم اسدی داشتیم و رأی صادرشده به طور کامل بررسی شد. خوشبختانه بخشی از طلب برانکو و دستیارانش هم آماده شده است و این بدهی را پرداخت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا طلب برانکو قبل از موعد اعلام شده از سوی فیفا (16 مرداد) پرداخت خواهد شد، گفت: خود رسول‌پناه به طور کامل در این مورد توضیح خواهد داد، اما مطمئناً دیگر نه خطر محرومیت و نه بحث بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته شده بود قرار است بدهی زلاتکو و پانادیچ از سوی فیفا پرداخت شود، تصریح کرد: به‌هرحال پولی که در فیفا وجود دارد هم پول باشگاه است. ما باید از تمام ظرفیت‌های باشگاه استفاده کنیم. حالا یک بخشی از بدهی‌ها قرار است از مطالبات فیفا پرداخت شود و یک بخش دیگر هم به صورت ریالی آماده شده که قرار است بانک مرکزی مبلغ ارزی را در اختیار ما قرار دهد و آن را حواله بزنیم. جزئیات دیگر را رسول‌پناه شرح خواهد داد، اما هواداران دیگر نگران محرومیت باشگاه نباشند.

یلوه در واکنش به این پرسش که گفته می‌شود 80 درصد طلب برانکو آماده شده و قرار است مابقی به صورت اقساط پرداخت شود، توضیح داد: خیر، اصلاً بحث اقساط مطرح نیست و در اسرع وقت کل بدهی پرداخت می‌شود. نمی‌دانم بحث 80 درصد از کجا مطرح شده است، اما همان‌طور که گفتم یک مبلغی تهیه شده و مابقی هم تا چند روز آینده به صورت ارزی تهیه خواهد شد و ما پول برانکو را تمام و کمال پراخت می‌کنیم.

وی در مورد طلب بازیکنانی مانند بشار رسن نیز بیان کرد: ان‌شاءالله تا یکی دو روز آینده بشار رسن را به باشگاه دعوت خواهیم کرد و بخشی از مطالبات این بازیکن هم پرداخت خواهد شد. هفته بعد هم به امید خدا بحث تمدید قرارداد را با رسن خواهیم داشت. خود رسول‌پناه هم شدیداً به دنبال حفظ این بازیکن است. به طور کلی مشکلی که در پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر وجود دارد این است که قراردادها براساس ارز 4200 تومانی بسته شده است، اما الان باید با ارز 25 هزار تومانی پرداخت شود و این به باشگاه‌ها فشار می‌آورد. در هر صورت ان‌شاءالله بتوانیم مطالبات بازیکنان را به موقع پرداخت کنیم و این تأخیر به وجود آمده هم فقط به خاطر بالا رفتن نرخ ارز بود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه بازداشت او و محمد خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه نیز گفت: همان‌طور که از اسمش مشخص است، این شایعه بود. من فقط در مورد خودم صحبت می‌کنم و نمی‌خواهم بیشتر به این مورد ورود کنم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...