نسخه چاپی

منتقدان دولت متهم به همكاری با ترامپ و نتانیاهو شدند!

روزنامه جمهوری اسلامی كه بار‌ها نشان داده در تندروی چیزی كم از رادیكال‌های اصلاح‌طلب ندارد، در سرمقاله دیروز خود علاوه بر اینكه دلیل مشكلات اقتصادی كشور را منتقدان دولت دانست، آنان را حتی متهم به همكاری با ترامپ و آل‌سعود و نتانیاهو كرد!



روزنامه جمهوری اسلامی که بار‌ها نشان داده در تندروی چیزی کم از رادیکال‌های اصلاح‌طلب ندارد، در سرمقاله دیروز خود علاوه بر اینکه دلیل مشکلات اقتصادی کشور را منتقدان دولت دانست، آنان را حتی متهم به همکاری با ترامپ و آل‌سعود و نتانیاهو کرد! این روزنامه در یادداشتی سراسر از توهین نسبت به مخالفان سیاسی خود، نمایندگان مجلس یازدهم را هم «تازه از راه رسیده «نامید: «تازه از راه رسیدگانی که با حداقل آرا بر کرسی‌های سبز مجلس تکیه زده‌اند، توجه داشته باشند که... مردم می‌دانند که عامل اصلی بحران اقتصادی کنونی کسانی هستند که برای ناکام شدن برجام با ترامپ و آل‌سعود و نتانیاهو همکاری کردند، کسانی هستند که «اف‌ای‌تی‌اف» را با بهانه‌گیری‌های بیهوده رد کردند و کسانی هستند که در دولت‌های نهم و دهم اختلاس، دروغ و فساد اقتصادی را نهادینه کردند تا بتوانند زمینه را به‌گونه‌ای فراهم کنند که هیچ دولتی نتواند از پس بحران اقتصادی به وجود آمده از همین توطئه‌ها برآید و سرانجام بار دیگر خودشان به قدرت برگردند. به این می‌گویند بازگشت به قدرت به قیمت خرد کردن استخوان‌های مردم. الآن هم گروه‌گروه همان اعضای جریان انحرافی درحال بازگشت به مناصب کلیدی هستند.»

اول آنکه فساد در دولت یازدهم و دوازدهم آنقدری بوده که فی الحال به دولت‌های قبلی نرسیم. دوم آنکه برجام بود و نبودش گشایشی ایجاد نکرد. خروج امریکا از برجام از قضا به سود دولت روحانی شد تا بهانه ناکارآمدی را داشته باشد. سوم اینکه آنچه روزنامه جمهوری اسلامی برگشت به قدرت به قیمت استخوان‌های مردم می‌نامد، گرفتن مسئولیت از مسیر انتخابات و رأی مردم است. چهارم آنکه این رسانه هیچ دلیلی برای جریان انحرافی نامیدن نمایندگان مجلس یازدهم ندارد؛ و پنجم آنکه، از دست دادن کرسی‌های مجلس این‌قدر برای حامیان دولت سخت است که رو به توهین آورده‌اند؟ بانیان وضع موجود اصلاح‌طلبان و همین روزنامه جمهوری اسلامی هستند که با بی اعتنایی به ظرفیت داخلی، اقتصاد کشور را به تعهد پوچ امریکا و غرب گره زدند و حالا منتقدان دولت را همکار ترامپ می‌دانند!

۱۳۹۹/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...